p10 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Den som hadde hatt en halv mill liggende og ta opp plass... Da skulle jeg ryddet kontoen og handlet en av disse! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Eller denne... @sukk@ Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 eeee... Jeg tar alle takk. Kort,Kode,Klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 så du var ute å lufta deg i drammen i går(5august) p10 turbo:) Sto på shell brakerøya når du kjørte/snudde! Ta en tur innom shell nestegang da, så jeg kan få beundra bilen din litt nærmere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 så du var ute å lufta deg i drammen i går(5august) p10 turbo:) Sto på shell brakerøya når du kjørte/snudde! Ta en tur innom shell nestegang da, så jeg kan få beundra bilen din litt nærmere:)Ja kjærringa er i frankrike en måned så da har det blitt mye lufting for tiden. Syntes jeg så en ganske strøken p10 der igår. Jeg får se om jeg tar en tur bortom vis jeg ser deg igjen. Mulig ikveld vis været er bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg