HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 her er et bilde av den.. more to come Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 lexus lykter Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 karbon panser Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 felg med blå litt blått i :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 tak luke Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 og sist men ikke minst, eksos anlegget som er chrom fra midten og tilbake.. litt vanskelig å se på bildet men.. bildet er forøvrig tatt rett før endetuten ble satt på. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 her ahr vi jaggu en liten v-tec motorblokk også Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 se bort fra den hvite pinnen.. den satt vi bare på for å forhindre skyggene som kom da vi holdt panseret med fingern.. hehe Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Den civicen der var jæævlig najs, men hva har han gjort med grillen? Den burde vært hvit eller sølv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Mazdaharry Den civicen der var jæævlig najs, men hva har han gjort med grillen? Den burde vært hvit eller sølv.. den var planlagt svart.. men orka ikke begi meg utpå det :) hehe grillen satt fast i alt annet.. revell dritt kit.. jeg håpet kanskje at jeg kunne ha lakkert den.. men det var vanskelig jobb gitt.. ga faen og lot den være rød jeg :) utenom det .. hva synes du om min jobb`? Siter Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Hondafan den var planlagt svart.. men orka ikke begi meg utpå det :) hehe grillen satt fast i alt annet.. revell dritt kit.. jeg håpet kanskje at jeg kunne ha lakkert den.. men det var vanskelig jobb gitt.. ga faen og lot den være rød jeg :) utenom det .. hva synes du om min jobb`? jeg syns det var pent gjort. hvor kjøpte du den? hm, la meg gjette: Romerike Hobby Senter??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ jeg syns det var pent gjort. hvor kjøpte du den? hm, la meg gjette: Romerike Hobby Senter??? :) Hva eller's! hihi Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 med stereo i hatthylla og greier,hviss det er det det skal forestille da!! Skikkeli pent var det i alle fall.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by D-1 med stereo i hatthylla og greier,hviss det er det det skal forestille da!! Skikkeli pent var det i alle fall.. Ser du ikke at det er høytalere og delefiler/forsterker da! hehe lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Den var drit fet !! Har de noen fra EG-karosseriet..?!?!? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg