RaCk Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Kan ikke dere kikke og se om dere får tak i en CRX modell? :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Hondafan den var planlagt svart.. men orka ikke begi meg utpå det :) hehe grillen satt fast i alt annet.. revell dritt kit.. jeg håpet kanskje at jeg kunne ha lakkert den.. men det var vanskelig jobb gitt.. ga faen og lot den være rød jeg :) utenom det .. hva synes du om min jobb`? Som sagt. Utrolig fin modell. Knallbra lakkering såvidt jeg ser. Holder på med evo 7 sjøl, og fikk nettopp rx-7 r1 med motor og heile pakka fra japan. Dette blir gøy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hmm.. Va slags biler er det du har brukt der ? Er det radiostyrte? Hvor kjøper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 er det lystgass i den også? Slik som på irl bilen, bare at den bare er til pynt da... hvertfall sist jeg prata med d00den... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt disse i Oslo? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hva er egentlig den hvite pinnen? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg