Gå til innhold

Corrado på Bugrun

Ranger emnet


Haakon-Corrado

Anbefalte innlegg

Var for noen uker siden på Bugrun i Sverige. Hadde dessverre ikke mulighet til å dra dit med egen bil, men det hindret meg ikke fra å ta bilder av de Corradoene som var på treffet.

 

Disse felgene har vel blitt diskutert på Corrado-forumet tidligere?

MVC00025.JPG

MVC00026.JPG

MVC00027.JPG

En spoiler som er blitt alt for populær i Sverige:

MVC00028.JPG

To fine fronter. (Den corradoen er da mistenkelig lik sInnzYk sin front før han bytta grill?

MVC00029.JPG

MVC00038.JPG

Treffets peneste etter min mening:

MVC00030.JPG

MVC00033.JPG

Enda en bil med den alt for populære spoileren:

MVC00031.JPG

"Smaken er som baken...."

MVC00032.JPG

MVC00034.JPG

MVC00035.JPG

Legg merke til spoileren på den røde:

MVC00036.JPG

MVC00037.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

den altfor poppulære vingen har INGEN grunn for å være poppulær!!!! og den røde vingen va jo SCHWÆR! ka DET va da? håplausT!!!!!

 

men den med vingedørene hadde jo deilige lykter... [lure på om han har laga dem selv, har sett mange tråder på nettet om hvordan man lager slike... ganske så stilig!]

men de snodige linjene på siden av den har jeg ikke noe til overs for.. han har jo ødelagt ALLE de DEILIGE formene på corradoen!!!! og den dietrich frontfangeren ødelegger jo HELE det typiske "RADO"-trekket når du møter den i traffikken... nei å nei... [bra det er et fritt land] ;)

 

takk for fine bilder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skjedde med den røde Corradoen som har lyktespylere??? Det har jeg aldrig sett på corra før!?

 

Du har et poeng! Var ikke så pent. Men så skal det jo sies at Svenskene er gale når det kommer til å ha godt kjørelys, (tror ikke vi finner mange frontlykter ala acoupe i Sverige) annenhver bil der borte har jo 3-4 1000-metere i grillen. Noen som forresten har sett en Corrado med 1000-metere? Er kanskje stiligere enn lyktespylere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. synes jeg ser det ass...Corradoen må jo være så stygg med de.. hehe.. ha 4 1000metere på coradoen. 2 på taket å to foran.. rene offrodern jo:P:P

 

 

:disco :fire:

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lyktespylerne ser lissom så påklistra ut! Kan aldrig tenke meg at det er noe som har vært levert orginalt!?

 

Sikkert sånn Hi pack for svensker... Når de fikk bilen så var det sånn pakke med Masse Tusene metere + lyktespylere

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lyktespylerne ser lissom så påklistra ut! Kan aldrig tenke meg at det er noe som har vært levert orginalt!?

 

Vel, syns lyktespylere på biler i denne aldersgruppen ofte ser veldig påklistra ut jeg da. Eksempel er de første modellene av Citroën XM, den har PÅKLISTRA lyktespylere rett fra fabrikk. :pimp

 

Uansett så kommer jo den Corradoen fra et land der det ikke finnes noen lov som sier at det må være veibelysning for at hastigheten kan være 100-km/t, så de trenger godt kjørelys litt mer enn oss.... men det får da være grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår