Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Jeg skal nåplukke motoren min fra hverandre... Jeg tenkte at når jeg først skal ha den fra hverandre kunne jeg jo få litt mer futt i den.. :) Trenger tips og råd fr folk som har greie på slikt;) Tenker på å porte og plane toppen.. Få kvassere kam.. Hvor kan jeg få gjort slike ting? Eller få tak i en bra kam? ~Kalle~ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 hør med gutta i volksport du Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Takker... Der får jeg vel tak i delene jeg trenger.. :D Hvordan er det å bygge den om til 2liter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 lurer jeg også på.. har lekt med tanken selv (g60 det da) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Stegene for "riktig" trimming av 16v er 1. Større volum (2,0L) 2. Porting og grenrør 3. Kammer masse gode tips her http://www.clubgti.com/forum/forum_posts.asp?TID=52550&PN=1&TPN=1 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Takker,ser ut som disse gutta har peiling... Synd at jeg forstår bare halvparten av det de skriver... Hehe.. Går det greit å borre opp den originale blokka til 2.0?? Gjør volksport slike ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Takker,ser ut som disse gutta har peiling... Synd at jeg forstår bare halvparten av det de skriver... Hehe.. Går det greit å borre opp den originale blokka til 2.0?? Gjør volksport slike ting? Volksport fikser slike ting ja.. koster ikke skjorta heller:) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Volksport er å anbefale ja. God service, og om du leser mellom linjene, eller får tak i nordlendingen hos dem, så lærer du mye fine gloser :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvor holder dem til? Er jo nordlending selv så jeg tror jeg kan lære dem en del også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvor holder dem til? Er jo nordlending selv så jeg tror jeg kan lære dem en del også;) Holder til på sola, litt utforbi stavanger.. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Mye jobb å putte turbo i disse motorene? Noen som har gjort dette her? Det hadde vært moro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Dette er det mange som har gjort. Søk på 16 v turbo og du finner mye. Du må kort fortalt : senke komposjon bygge eksos manifoil. bygge dowpipe ( fra turbo og ned ) bygge innsug / bruke det speilvendte som ble levert på noe 16 v er. letteste er å bruke g60 digifant innsprut med chip Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Ingen som har disse delene liggende?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Driver med en 16vT konversjon nå, og regn rundt 30 000 for å få motoren ferdig.. så vet du det :) ingen vits i å borre opp den motoren du har nå fra 81 til 82,5mm borring for å få 2 liter.. med borringen og nye stempler er du langt over prisen på en 16v 2 liters blokk fra golf 3 eller passat (9A eller ABK) med denne blokka, din KR topp med lett porting, kammer og grenrør, kan du regne med opp mot 160 hk.. noe særlig mer enn det klarer ikke det originale innsprutet ditt å levere til.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Har trimkammer til sugemotor liggende.. Send en PM hvis du er interessert.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.