Myrvang Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Takk for svar.. Denne 9a blokka..? Hvilke passater står den i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 9A blokka finner du i 16v passater mellom 88-93 og 16v corradoer mellom 91-95.. Kan og bruke ABF blokka som kom i 16v golf 3 mellom 92-97 og 16v passat mellom 94-96.. ABF blokka er den beste av disse ut ifra hva jeg har hørt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Da ønsker jeg å kjøpe ei slik blokk! Noen som har/vet om noen som har ei liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Da ønsker jeg å kjøpe ei slik blokk! Noen som har/vet om noen som har ei liggende? ABF motoren er vanskelig å få tak i her i landet, da det ikke er solgt mange 16v i Golf III, de fleste valgte Vr6 Ta deg god tid å les en del i de tråden i linken jeg postet, kjøp deg ev bilteknisk Engelsk-Norsk ordliste Eller spør meg om det er noe du lurer på, så skal jeg se om jeg kan svare Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 letteste er å bruke g60 digifant innsprut med chip Dette har eg planer om å bygge i min 16v. Nokon som veit kva for deler eg trenger/må bytte ut? Er det mykje arbeid med ledningsnett og sånt? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Dette har eg planer om å bygge i min 16v. Nokon som veit kva for deler eg trenger/må bytte ut? Er det mykje arbeid med ledningsnett og sånt? Alt du trenger i vite http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1305329 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Sto mykje der ja. Men siden engelsken min ikkje er heilt på topp så kunne eg tenkt meg dette på norsk :) Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 ingen vits i å borre opp den motoren du har nå fra 81 til 82,5mm borring for å få 2 liter.. med borringen og nye stempler er du langt over prisen på en 16v 2 liters blokk fra golf 3 eller passat (9A eller ABK) Generelt sett dårlig med smidde lavkompstempler i 9A og ABF motorene som kom fra fabrikk hevder enkelte... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Stempler fra ABA (USA) motoren kan trolig brukes for å få lav-komp i 82,5mm blokkene. Men de er dog ikke smidde... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg