boXer Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Jeg synes ikke det er noe stilig med en ullakert aluvinge på en bil, hvis den ikke er sølvgrå da. Hvis meg bilde av en bil der ullakert alu vinge er kult? If it ain't carbonfibre, paint it! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Tøft tørkestativ :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Walter_Melon Skulle ønske jeg hadde en sånn de månedene jeg kjørte accent... :D Huff det der ser jo ikke ut!! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by boXer Jeg synes ikke det er noe stilig med en ullakert aluvinge på en bil, hvis den ikke er sølvgrå da. Hvis meg bilde av en bil der ullakert alu vinge er kult? If it ain't carbonfibre, paint it! :D Det blir ikke mye fetere med vingen på den RX-7an heller da, spesiellt med den vindusviskeren som ødelegger hele designet på bilen. Hvorfor i all verden er japsene så opptatt av å ødelegge utseendet på alle biler som faktisk har potensiale til å se ålreit ut? Enten ved å overdrive med masse ekstra plastikk, eller ved å plante verdens styggeste vindusvisker bak.. Se bare på Supra, 300ZX, RX-7, osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Altså... Vingesupporterne på DTM-vinge skal være i aluminium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Ascona Hvorfor i all verden er japsene så opptatt av å ødelegge utseendet på alle biler som faktisk har potensiale til å se ålreit ut? Enten ved å overdrive med masse ekstra plastikk, eller ved å plante verdens styggeste vindusvisker bak.. Se bare på Supra, 300ZX, RX-7, osv.. Og 200SX S14a.. Ikke for mye plastikk etter min mening, men en rimelig ugly bakrutepusser. :) Får se om jeg fjerner den etterhvert. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Den vingen må være lakkert ja! Håper denne Hyundaien klarer å veie opp de grufulle opplevelsene dere har fått av å se Accenten. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Jeg gir faen!! Gi meg en Rx7 så er jeg i himmelen!! Håper noen av dere seriøse gutter snart kan ta opp kampen med de heftige supraene!! Trenger litt ekte wankel på rudskogen i år!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Synes spoileren på rx7 var innmari fet hvertfall... Innmari tøft lakkert og blir utrolig mye bedere enn hvis den ikke hadde vært det.. Er enig i at hvis du kan så må du fjerne den vindusviskeren ! Men hyundaien var jo direkte stygg, hva får en fyr til å sette så stor spoiler på en sånn bil ! Huff.. skulle ikke vært lov ! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Fy fillern den røde rx7'en lengre bak i posten var kuul! RX7 må være en av de feteste bilene som finnes.... Det eneste stygge på den må være bakrute viskern, men ellers er den drit lekker! Bare se på den pene løsningen med dørhåndtak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 WOW snakk om å kapre tråden da!? Post'ene som ikke har noe med topic å gjør blir slettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Og ulakkert alu-vinge er fortsatt stygt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by rdl rx-7 er overHODET ikke en av de feteste bilene... smak og behag... kansje noen syns det ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Schlasken smak og behag... kansje noen syns det ;) JEG GJØR!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Ascona Det blir ikke mye fetere med vingen på den RX-7an heller da, spesiellt med den vindusviskeren som ødelegger hele designet på bilen. Hvorfor i all verden er japsene så opptatt av å ødelegge utseendet på alle biler som faktisk har potensiale til å se ålreit ut? Enten ved å overdrive med masse ekstra plastikk, eller ved å plante verdens styggeste vindusvisker bak.. Se bare på Supra, 300ZX, RX-7, osv.. kom fra mannen som har klodens styggeste blinklys bak på en corvette haaaa haaa haaa :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg