Lotus Elise Green Racing Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hei, ser at det er mange som er misfornøyd med treffet sist helg. Jeg var der og hadde bilen min på gocart banen. Det jeg lurer litt på er kriterier for å hente premie??? .... ser i kategorien at "fineste engelske bil" ikke finns, jeg tror faktisk at min kanskje kunne hevda seg! Den er helt strøken etter mine begreper; det ligger bilder her inne under prosjekt. Jeg skal ikke "klage" men tror nok at sjansene er større hvis man tilhører den rette "klanen". Og det som kanskje overraska meg mest var alle hengerne som hadde frakta bilene dit, samt alle teambussene osv. Dette er vel ikke gatebil i min definisjon: gatebil = bil som brukes på gaten! Det er greit nok at dette begynner å bli stort og profft, jo flere mennesker som trekkes dit, jo mere penger og flere interesserte sponsorer. Alternativt bør man kanskje se om man kan dele inn gruppene bedre, slik at man grupperer de "proffe" med sponsorer osv for seg selv - og de ordentlige "gatebilene" i egen gruppe. Tror på ennå mer moro da! Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hei,ser at det er mange som er misfornøyd med treffet sist helg. Jeg var der og hadde bilen min på gocart banen. Det jeg lurer litt på er kriterier for å hente premie??? .... ser i kategorien at "fineste engelske bil" ikke finns, jeg tror faktisk at min kanskje kunne hevda seg! Den er helt strøken etter mine begreper; det ligger bilder her inne under prosjekt. Jeg skal ikke "klage" men tror nok at sjansene er større hvis man tilhører den rette "klanen". Og det som kanskje overraska meg mest var alle hengerne som hadde frakta bilene dit, samt alle teambussene osv. Dette er vel ikke gatebil i min definisjon: gatebil = bil som brukes på gaten! Det er greit nok at dette begynner å bli stort og profft, jo flere mennesker som trekkes dit, jo mere penger og flere interesserte sponsorer. Alternativt bør man kanskje se om man kan dele inn gruppene bedre, slik at man grupperer de "proffe" med sponsorer osv for seg selv - og de ordentlige "gatebilene" i egen gruppe. Tror på ennå mer moro da! Engelsk bil går pr i dag i klassen Øvrige merker. Kriteriene for en egenklasse er stabilt oppmøte i en sesong, med strøkne biler. For kun to år siden var Honda under Japansk klassen, men pga stadig vekst på treff ble de skilt ut. Mercedes ble derimot flyttet til øvrige da det ikke var nok biler som møtte opp. Bare å få med nok biler fra din klubb så tar vi ting til etteretning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg