Gå til innhold

Taklister.

Ranger emnet


Bobbysucks

Anbefalte innlegg

Hei. Corradoen får i disse dagen ny lakk og styling. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal gjøre med dem plastlistene som ligger utpå taket (aner ikke hva dem er til).. Dem er stygge og må endten byttes ut eller ....?

Noen som har forslag eller "nye" lister til meg?

Takker for alle forslag. :driving

brumm brumm... ptchiii..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Corradoen får i disse dagen ny lakk og styling. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal gjøre med dem plastlistene som ligger utpå taket (aner ikke hva dem er til).. Dem er stygge og må endten byttes ut eller ....?

Noen som har forslag eller "nye" lister til meg?

Takker for alle forslag. :driving

 

etter som jeg har forstått så er de listene der kun for å dekke til et spor som du kan feste en tak-grind i.

men du kan jo bare prøve å ta de av så ser du jo fort om de er til noe annet.

 

*Mouh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta å lakk over de, tror det funker veldig dårlig! Det er plast og gummi, blir morkne etterhvert og da kommer lakker garantert til å sprekke. Mine var også morkne, tok å byttet dem ut, mye bedre... De rillene i taket fungerer også som renne til vann.. En mulighet som jeg vurderte er å sveise igjen, men etter at et par "sveise/oppretter-kompisser" var innom, så skjønnte jeg at det ble vist ganske stress.. Så bytt de bare ut, det anbefaler jeg hvertfall..

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dem av.. er ingen problem. Gjorde dette når jeg lakkerte min. Du kan jo enten få det cleanet bort eller sett i nye lister, det er nok det beste. Morkner som regel og sprekker i innerkant disse.. :boxing (taklister) Ang sidelister så er det bare å fjerne dem :)

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår