Bobbysucks Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hei. Corradoen får i disse dagen ny lakk og styling. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal gjøre med dem plastlistene som ligger utpå taket (aner ikke hva dem er til).. Dem er stygge og må endten byttes ut eller ....? Noen som har forslag eller "nye" lister til meg? Takker for alle forslag. :driving Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hei. Corradoen får i disse dagen ny lakk og styling. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal gjøre med dem plastlistene som ligger utpå taket (aner ikke hva dem er til).. Dem er stygge og må endten byttes ut eller ....? Noen som har forslag eller "nye" lister til meg? Takker for alle forslag. :driving etter som jeg har forstått så er de listene der kun for å dekke til et spor som du kan feste en tak-grind i. men du kan jo bare prøve å ta de av så ser du jo fort om de er til noe annet. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 bare ta å lakk dem i bilens farge.. hvis u skal ta det bort må du sparkle osv osv... Mye jobb... lettere å bare lakke det i samma farge meneer jeg da;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ikke ta å lakk over de, tror det funker veldig dårlig! Det er plast og gummi, blir morkne etterhvert og da kommer lakker garantert til å sprekke. Mine var også morkne, tok å byttet dem ut, mye bedre... De rillene i taket fungerer også som renne til vann.. En mulighet som jeg vurderte er å sveise igjen, men etter at et par "sveise/oppretter-kompisser" var innom, så skjønnte jeg at det ble vist ganske stress.. Så bytt de bare ut, det anbefaler jeg hvertfall.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 hva koster 2 slike lister?... Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 når vi likegreit er inne på det så lurer jeg på om det er lurt å lakke plastlistene som strekker seg på siden av bilen (dørbeskytter).. eller noen bedre forslag? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 når vi likegreit er inne på det så lurer jeg på om det er lurt å lakke plastlistene som strekker seg på siden av bilen (dørbeskytter)..eller noen bedre forslag? De er kun limt så disse kan du bare dra av :) men pass på lakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Skal se på dem i morgen.. kansje det ikke ser så dumt ut uten dem på. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det ser VELDIG mye bedre ut uten lister, men dra de av ekstremt forsiktig, lakken følger med limet hvis du ikke tar det velfig med ro. Men for all del, dra dem av, det ser så mye bedre ut uten Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 jeg har nettopp dratt av mine side-lister, og det gikk som smurt. bare å ta det med ro når man gjør det. http://gallery.mouh.com/Corrado/050708_195618 <-- der kan du se hvordan det ble! (ja jeg vet at det er farge-forskjell på døren.... ARG) *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ta dem av.. er ingen problem. Gjorde dette når jeg lakkerte min. Du kan jo enten få det cleanet bort eller sett i nye lister, det er nok det beste. Morkner som regel og sprekker i innerkant disse.. :boxing (taklister) Ang sidelister så er det bare å fjerne dem :) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hva koster 2 slike lister?... Mener jeg fikk dem for 1100,-, men det var med litt rabatt gjennom en kompiss... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 når man tar av listene på siden av dørene er det fin fint å rense med 3M sitrusrens etterpå for å fjerne limrester. Kjæmpestoff! ;) og JA, mye finere uten! Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hel enig, Sitrus tar kaka:D:D:D Bare pass på, kan ta lakken hvis den sitter for lenge på, blir matt osv... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg