Gå til innhold

finne eier av en bil jeg har tatt registrerings nr av.

Ranger emnet

exuz

Anbefalte innlegg

lan historie kort, en fyr prøvde å stjel deler av bilen min, og fikk med seg vindusviskerene. big deal? kansje ikke, men helvetes jævel fordeom. så nå vil jeg gjerne ha tak i han. noen som vet om noen sider på nettet hvor en kan få tak i slik informasjon? har sjekket brønnøysund registeret, vegvestenet sin sinde, og google, men finner ikke noe som jeg kan bruke nå i natt. i morgen ringer jeg eller går på biltilsynet, men jo fortere jeg får tak i info desto bedre er det.

[]BMW 320i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt mulig, men var ikke vanskelig å få tak i det fordeom. jeg ringte til vegvesenet, og etter 3 sekunder så hadde jeg info på eier, og forigje eier, og addresse på begge to.

eneste hun spurte om var om det var en bmw, og det kunne jeg fint svare at det var.

[]BMW 320i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt mulig, men var ikke vanskelig å få tak i det fordeom. jeg ringte til vegvesenet, og etter 3 sekunder så hadde jeg info på eier, og forigje eier, og addresse på begge to.

eneste hun spurte om var om det var en bmw, og det kunne jeg fint svare at det var.

Hm, snakket hun Sogndalsdialekt..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Informasjonen er offentlig og tilgjenglig for alle som ønsker, men det kan ikke ligge offentlig ute på nettet hvor man kan lage f.eks et script som starter på AA10000 og slutter på ZZ99999 og laster ned alt til en fil.

Det hadde ikke vært noe problem og lagt det ut hvis man hadde brukt samme måte som når skattelistene blir lagt ut. Da må man jo skrive en kode som kommer opp for hvert søk....

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår