Gå til innhold

Kræsj

Ranger emnet

Bremseklossen

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bremseklossen virket den...men fikk dårlig tak på veien gitt....snodig

vet ikke riktig hvor fort jeg kom i svingen....men tror jeg traff bjørka i rundt 70-80.... alt løsnet inni bilen...dashbordet kom, begge seter knakk....midtkonsollen revna +....hengerfestet knakk....

hehe, er vel bare kast den bilen der nå....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørka vant....merkelig nok....

Menmen....en opplevelse mer i livet er ikke å fordra...så lenge det gikk ok....

Noen som har lyst på deler??....hehee...av det som ennå kan brukes :)

Jævli synd med bilen da! Du har ikke noen felger vel?

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som satt foran klarte seg heldigvis...kjøpte meg nye 17" artec cup for litt over en mnd siden.... Bak sitter det 100 + felger....tror da de klarte seg...har ikke orket å titte så veldig mye på bilen ennå...hele ræva er borte på den....

Menne HPfreak kan sikkert kjøpe bilen av meg, ettersom han har vært å kjøpt sparkel...hehehehe.... Neste gang skal jeg klemme ræva på likbil'n, da blir han glad

GråTassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som satt foran klarte seg heldigvis...kjøpte meg nye 17" artec cup for litt over en mnd siden.... Bak sitter det 100 + felger....tror da de klarte seg...har ikke orket å titte så veldig mye på bilen ennå...hele ræva er borte på den....

Menne HPfreak kan sikkert kjøpe bilen av meg, ettersom han har vært å kjøpt sparkel...hehehehe.... Neste gang skal jeg klemme ræva på likbil'n, da blir han glad

Du skal ikke klemme ræva på noe annet enn på samboeren din du! ;)

Den bilen skal jeg ha og det ganske snart!

Så 240 står hos deg ja? Da skal jeg komme bort en tur kanskje i dag og titte på den! Nå jo få sett på kadaveret.

Var på siva i går men fant ikke bjørka! Så får ta en tur i dag med øksa!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider