zumman Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny bakluke lås?... min er heh.. rusta FAST.. prøvde og lirke det oppigjen.. men den knakk...:\ Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Høggern, Veng, Torshow, Mekonomen, merkeverksted. Tipper at prisene er lavest hos den første og høyest hos den siste. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Men det som går ann er å installere elektrisk åpning av bagasje luka! Ikke det at jeg heeelt har finni ut hvordan jeg skal få plass til det enda men.. ;) Så flytter vi bare vaieren utenom knappen på yttersiden! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg