MMORE Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hvor lang tid tar det ca? Hvordan er det smartes å kjøre? (veibeskrivelse) Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 http://www.visveg.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 hehe, denne skal jeg fint klare å svare på ;) Letteste er å kjøre E18 fra Oslo og rett til Kragerø, når du har kommet til Telemarks porten er det ca 3mil til avkjøringa til kragerø. Du svinger av første avkjøring til kragerø etter en bru som går over en elv og en fotoboks på din side like etterpå... Står skilta til kragerø og drangedal osv... er ca 18 mil totalt... klarer det på 2 timer med aktiv kjøring... men pass deg for fotobokser osv og ikke minst en mørkblå dk skilta peugeout 406? ihvertfall hissig maskin på denne sivilbilen som diverse folk har fått erfare ;) kragerø - gardermoen har jeg kjørt på 2t15min f.eks... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg