UltraComp Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er det muligheter for og justere cambervinkelen? var ute med golfen min i vinter og den har stått siden, måtte bytte tannstang, og bærebru på førersiden, men etter dette har jeg oppdaget at dekket på førersiden har stått litt vinklet utover, altså at toppen av dekket står vinklet mer ut mot skjermen, er det da hele forstillingen som er skeiv, eller er det justeringsmuligheter, hjulager? har byttet fjærbeinslager, og det ble noe bedre etter dette. Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 vinkelen er justerbar ja, skal kunne justere det med å løsne på de 3 skruene som holder nedre opphengskula til bærebroa og flytte denne inn og ut litt.. men er det såpass mye at det er veldig tydelig, vil jeg tro at den ene spindelen din er bøyd.. det har skjedd på min et par ganger mår jeg har sklidd i forskjellige ting.. se om ikke den delen av spindelen din som går opp og er festet i demperen er bøyd lenge inn på den ene siden enn den andre.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er ovale hull både på bærekule og nedre støtdemper feste. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 vinkelen er justerbar ja, skal kunne justere det med å løsne på de 3 skruene som holder nedre opphengskula til bærebroa og flytte denne inn og ut litt.. men er det såpass mye at det er veldig tydelig, vil jeg tro at den ene spindelen din er bøyd.. det har skjedd på min et par ganger mår jeg har sklidd i forskjellige ting.. se om ikke den delen av spindelen din som går opp og er festet i demperen er bøyd lenge inn på den ene siden enn den andre.. Skal få skjekket dette ut, takk for tips! vinkelen er synlig ja, men det er betydelig mindre en hva den var, var en fortauskant som var slem mot felgen skjønner dere, aldri ha for stor fart i svinger på vinteren :) Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 de tre M8 skruene på bærekula, er ikke det nok så kan du vel justere KPI med to skruene på nedre demperfeste, da skal vel camber justere seg etter... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg