Gå til innhold

Max Power hits Trondheim

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Som en del av vår råneturné tar vi turen til Trondheim førstkommende lørdag (23 juli). Satser på at trønderne kan hevde seg i kampen mot blant annet Hamar, som stilte opp med et sinnsykt streetmeet i juni med hundrevis av biler og plenty med action!

Vi regner med å komme i åttetiden og holde på så lenge folk har humør og dekk i behold, så har du lyst til å få bilen din i Max Power - sett av lørdagskvelden! :)

Update:

Det blir streetmeet på Tempe etter japsetreffet på Lånke, noe som burde tilsi at det er i gang mellom 19 og 20 en gang.

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lørdagen er 18års dagen min :D da har jeg tenkt meg på lånke å se åsså i byen en tur om kvelden. Men bilen min skal lakkeres i helga så blir vanskelig å bruke den da :S

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ihvertfall ordet ute, og Max Power ønsker ikke å ta på seg noe arrangøransvar så jeg holder meg helt utenfor hva som blir bestemt og ikke bestemt. Vi møter bare og tar bilder ;)

Edit: Planen var visstnok noe grilling hos Wheelie og så evt flytte seg til en større plass hvis det blir trangt.

Sånn for nysgjerrighetens skyld, hvem er det som har "arrangøransvar" da? ;)

KBS Leangen ligger forresten ved ene innfartsåren til Trondheim også, så legges godt merke til fra veien ;)

Uansett blir det nok bra, bare å håpe på bra oppmøte. Er vel ikke noe større problem å flytte bilene om det blir trangt.. Eneste som er teit er om eventuelle biler i etterkant fremdeles møter opp hos Wheelie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for nysgjerrighetens skyld, hvem er det som har "arrangøransvar" da? ;)

KBS Leangen ligger forresten ved ene innfartsåren til Trondheim også, så legges godt merke til fra veien ;)

Uansett blir det nok bra, bare å håpe på bra oppmøte. Er vel ikke noe større problem å flytte bilene om det blir trangt..

Det er vel strengt tatt ingen som har arrangøransvar.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har vært innom på Streetmeets før, uten at det har blitt noe problem av det så vidt jeg veit. Mest bare for å sjekke, og prate skit.

Dog så forsvinner mistenkelig mye folk, når Politiet først dukker opp ;)

Godt å høre, det lover jo bra. Virker som om Politiet rundt omkring begynner å la streetmeets gå sin gang, og det er jo sånn det burde være overalt.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider