Gå til innhold

Max Power hits Trondheim

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var ikke dær,, men så jo ut som bare fyll..

Masse tullekjøring :fuckme2:

Masse tullekjøring? hva mener du med det? Er det ikke akkurat derfor dette var på privat område da? Slik at folk kunne få legge igjen litt gummi?

men må vell si meg fornøyd med treffet, selv om ikke engang dette kunne måle seg med treffet på piren i fjor(the perfect meet) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse tullekjøring? hva mener du med det? Er det ikke akkurat derfor dette var på privat område da? Slik at folk kunne få legge igjen litt gummi?

men må vell si meg fornøyd med treffet, selv om ikke engang dette kunne måle seg med treffet på piren i fjor(the perfect meet) ;)

Tullkjøring ja. Spinning/piruetter med 20cm klaring til biler og 50+ (fulle) folk er tullkjøring.

Synes synd på dem som hadde bilene sine parkert rundt "spøleområdet".. Bilene ble jo dekt med et tjukt lag gummi.

Ikke helt min type biltreff ihvertfall...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullkjøring ja. Spinning/piruetter med 20cm klaring til biler og 50+ (fulle) folk er tullkjøring.

Synes synd på dem som hadde bilene sine parkert rundt "spøleområdet".. Bilene ble jo dekt med et tjukt lag gummi.

det er jo bare åp flytte bilen sin det da :p :fish

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk valgte jo selv å være der og de som kjørte hadde vell kanskje gjort dette et par ganger før så det ut til (iallefall karen fra Wheelie ;) )

Og de som parkerte bilene sine nære "spøleområdet" parkerte der før spinninga begynte, og alle som var der ble informert om at det kom til å bli spinning på treffet(kanskje derfor kjeglene sto der også?)

Men må si meg enig i at det var i overkant mye fulle folk der åss....Hadde vært artig med et skikkelig biltreff uten at folk skal trenge å drikk seg fulle og lage kvalm.....De tar jo faktisk litt oppmerksomheten bort fra det som faktisk skjer der også....Men hva kan en vell regne med i karskbyen Trondheim ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk valgte jo selv å være der og de som kjørte hadde vell kanskje gjort dette et par ganger før så det ut til (iallefall karen fra Wheelie ;) )

Og de som parkerte bilene sine nære "spøleområdet" parkerte der før spinninga begynte, og alle som var der ble informert om at det kom til å bli spinning på treffet(kanskje derfor kjeglene sto der også?)

Men må si meg enig i at det var i overkant mye fulle folk der åss....Hadde vært artig med et skikkelig biltreff uten at folk skal trenge å drikk seg fulle og lage kvalm.....De tar jo faktisk litt oppmerksomheten bort fra det som faktisk skjer der også....Men hva kan en vell regne med i karskbyen Trondheim ;) hehe

Velge en dag som ikke heter LØRDAG. Da slipper en masse fyll. Men utifra det jeg har sett av film fra dette så må jeg si at det ser ut til å være helt idiotisk gjennomført. Sikkert kjempekjekt for wheelie om en bil hadde mistet kontrollen under burninga og kjørt ned ett par og tyve folk ...

Er det faktisk så vanskelig å tenke litt sikkerhet for folk? Tar det kanskje litt for masse tid eller koster det en liten slant? Bedre den enn at mennesker kan miste livet? Heldigvis så pleier det sjeldent skje ulykker under slike ting som dette men det betyr vel ikke at en kan være "bedre føre var en etter snar"?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velge en dag som ikke heter LØRDAG. Da slipper en masse fyll. Men utifra det jeg har sett av film fra dette så må jeg si at det ser ut til å være helt idiotisk gjennomført. Sikkert kjempekjekt for wheelie om en bil hadde mistet kontrollen under burninga og kjørt ned ett par og tyve folk ...

Wheelie hadde vel ikke hatt noe ansvar for det?

Førerene derimot ville nok hatt et aldri så lite forklaringsproblem.

Jeg var der, og med det publikummet som var der så var det eneste som kunne funket som 'sikkerhet' som du snakker om at man hadde satt opp autovern eller lignende. Problemet var IMHO fylla, ikke noe særlig annet.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ta ansvar og å få tildelt ansvar vettu. Han hadde nok fått endel av det selv om han ikke ville. Både fører og eier av denne "private plassen" måtte nok forklart seg.

Skal vel lite/ingeting til for å få sikkerheten opp noen hakk kontra slikt jeg har oppfatta den var iallefall. Var så og si ingenting margin for feil når publikum stod så nærme men hadde dem stått kanskje 9 meter unna så hadde kanskje fører hatt litt ekstra tid til å bremse? En lærer så lenge en lever men det er helt feil om noen må avslutte livet for at andre skal lære ...

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ta ansvar og å få tildelt ansvar vettu. Han hadde nok fått endel av det selv om han ikke ville. Både fører og eier av denne "private plassen" måtte nok forklart seg.

.. og Wheelie er eieren av plassen? (neppe)

Skal vel lite/ingeting til for å få sikkerheten opp noen hakk kontra slikt jeg har oppfatta den var iallefall. Var så og si ingenting margin for feil når publikum stod så nærme men hadde dem stått kanskje 9 meter unna så hadde kanskje fører hatt litt ekstra tid til å bremse? En lærer så lenge en lever men det er helt feil om noen må avslutte livet for at andre skal lære ...

Hvordan skulle man gjort det på en enkel måte?

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var utenfor hans lokaler men da beklager jeg vist jeg har tatt feil.

Hvordan gjøre det sikrere? Sperrebånd som holder folk på avstand er iallefall en begynnelse. Jeg har ikke noe peiling på hvordan layouten er på plassen så jeg vet lite om hvordan sikkerheten kan økes. Men vist en tenker sikkerhet så greier en alltid finne på noe. Enkelt og greit!

Er bare så artig å se hvordan folk skyver vekk temaet sikkerhet og da gjerne over på andre (spesielt disse som er kritiske til ting).

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så artig å se hvordan folk skyver vekk temaet sikkerhet og da gjerne over på andre (spesielt disse som er kritiske til ting).

Fulle folk er det veldig vanskelig å holde kontrollen på; da måtte noen arrangert dette og hatt masse vakter.

Du har rett i at kjøringa var utenfor lokalene til Wheelie.

Forøvrig skyver jeg ikke vekk temaet sikkerhet - jeg har vært på såpass mange ulike arrangement opp gjennom tida at jeg *vet* at noe kan gå galt. (følgelig holdt jeg meg da også på god avstand, men syntes en periode at det egentlig bare hadde vært en lærepengene for fyllebøttene om en av dem hadde fått seg en *liten* påkjørsel)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperrebånd er en genial idè. Hva hvis man hadde gjort det slik:

Satt opp sperrebånd 5meter + utenfor der publikum vanligvis ville stått.

Og da formidlet til så mange man kunne i forkant av treffet, igjennom tråder osv

at folk må hjelpe hverandre med å holde seg utenfor det sperrede området.

Så kunne f.eks folk ha sagt fra til en full idiot som skal forbi at han må ha seg tilbake.

Tror mesteparten av de fulle folka tar et hint hvis det er sperrebånd der.

Det hørtes bedre ut i tankene enn det så ut på forhåndsvisningen, men men..

Om folk bare orker å ta i et lite tak, så kan sikkerheten bli så mye bedre.

Tenk på hva som faktisk kan skje om det er en som er litt uheldig og treffer

folk med rumpa brei.. Kjipt for alle om\når det skulle skje

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider