rextad Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Heisann! Noen som har god greie på original VW-alarm? Dioden sluttet å blinke på min '95 Golf, så jeg tenkte kanskje det var selve dioden som var gått. Testet alarmen, men det viste seg at den var helt død. Regner med at det finnes en sikring til denne et eller annet sted, men HVOR??? Takknemlig for svar.... Siter *Gjerrigknark VW Tdi-racer* www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 kanskje det sitter en sikring til boksen til alarmen. trafo'n lissom...der alle koblingene inn og ut til alarmen. jeg jobba på møller en stund tilbake, å da la jeg den bak dekselet under rattet på en Audi A4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rextad Skrevet Mai 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Takker og bukker. Skal sjekke i dag. Kan samtidig spørre om det er mye jobb og koble kjørelys på denne bilen? Siter *Gjerrigknark VW Tdi-racer* www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg