maxis Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 de gamleste 240 dørene går rett på 74-78 eller no slikt. med nyere dører må du bytte ut den "låseplata" i karrossen. altså den plata som låsemekanismen i døra går inn i. det må både bankes å kappes, borre nye hull, for at de nye skal passe noenlunde. men jeg mener det er vert all tiden som brukes, liker så absolutt ikke den "lufteruta" bilder: edit: er meg "hunder å førr" som har skrevet. så ikke at det var "maxis" som var innlogget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 okei , så da får jeg prøve å finne meg en delebil som ikke er noe serlig nyere enn -78 da . Det var litt dumt, jeg hadde tenkt å kjøpe en delebil nyere enn 85 og bruke karroserideler(dører og bagasjeromdør) og interiør og motor og drivverk etc. fra den. off for ett dillemma.. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 det er jo ikke en allverden til opperasjon da, som sagt, det litt arbeid, men det går. jeg byttet jo både fram og bak dørene da, fram dørene er de som er lettest å fikse. på de gamle 140 dørene er det jo ei svær gummi list mot ruta, på utsiden. og på 240 dørene er det en metall list med en liten gummi list på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ok takker for svaret,får se hva jeg gjør det er ikke det første jeg kommer til å fikse , for dørene er egentlig ikke så ille forfatning enda, men jeg var nettopp ute og kikket på bensintanken , og den var seriøst rusta!! jeg børstet og skrapte vekk det verste ,og vasket den med Ferro-bet (goood stuff!) Og sinket den til slutt . Ble greit men tanken er dårlig. vet dere om en 240 tank passer rett oppi? Eller er der forskjell? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ok takker for svaret,får se hva jeg gjør det er ikke det første jeg kommer til å fikse , for dørene er egentlig ikke så ille forfatning enda, men jeg var nettopp ute og kikket på bensintanken , og den var seriøst rusta!! jeg børstet og skrapte vekk det verste ,og vasket den med Ferro-bet (goood stuff!)Og sinket den til slutt . Ble greit men tanken er dårlig. vet dere om en 240 tank passer rett oppi? Eller er der forskjell? 240 tanken passer ikke, den er liksom lenger fram mot bak akselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ok , det var dumt ,ja ja, da er det vel bare å sveise inn ei plate der og sette inn en fuel cell :pimp Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 har dutj prøvd på super star fælgan t bror din da?? eller kansje d ikke e samme boltsirkel.. sløng utpå nå bilda vess du har da!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 D e prøvd vettu, men da såg jot bil'n ut i heletatt. Hi it nån bilda tå d på pc'n, berre på paper, men æ ska lov dæ at 19" e nån hakk fer digert på ein 140. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvor er front-blinklyset hen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvor er front-blinklyset hen da?? Der parklysene egentlig er, parklysene er flyttet inn i hovedlyktene, var på eu-kontroll for en uke siden, å de sa ikke noe på at jeg hadde flyttet blinklys og parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Et par bilder av bilen som den er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 ikke noe senking på den nå? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 det er senkesett på den, men det vises jo ikke at den er senket, kjøpte meg b ascona fram fjærer som jeg skulle bruke foran,(de skal vist senge en god del) men jeg fant ut at det var bak fjærer jeg tengte, men skal skaffe meg bakfjærer nor jeg får lønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hmm.. bak fjærer fra ascona b fram? det blir vell ikke godkjent, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det blir ikke godkjent nei.. men b ascona fjæra ser akkurat ut som ei original fram fjør til 140, bare spinklere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg