Gå til innhold

Min Volvo 145

Ranger emnet

Hilmar

Anbefalte innlegg

Hi skjedd littegrann ja, hi bytta motor, sætt ti ein b21et, så nu e d turbo punni pansre :D , men deinn e it kjørbar einnå, mangle litte småtteri her å der. hi sænkan ein ca 2 sm te bak å fram nu, går it an å fåe lågar fram, sjøl om æ plokke tå fjerin. frostillinga takke fer sæ damndamn

du e bættere gut Kåre;)

fortsætt me d brae arbe`e! har trua på 2 cm t æ;)

heil på å spare t jp/mk18 fælga el?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg byttet bare den boksen som er bak midtkonsollen der. Fikk tak i den original med 1 rille på hver side, så kjøpte jeg innfestningsplaten fra Moan Auto, de hadde den faktisk på lager. Da var det bare å smette den inn å vips så satt den!:)

Hmm..ok. skulle hatt det jeg å,så æ får spillern der nede.har 5små instrumenter som skal der spilleren står nå

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi skjedd littegrann ja, hi bytta motor, sætt ti ein b21et, så nu e d turbo punni pansre :D , men deinn e it kjørbar einnå, mangle litte småtteri her å der. hi sænkan ein ca 2 sm te bak å fram nu, går it an å fåe lågar fram, sjøl om æ plokke tå fjerin. frostillinga takke fer sæ damndamn

heihei! koss girkass du bruke da?? :w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skuilla hatt jp ja. men får ta d te såmmårn, nor æ bynne å arbe, bli it nån millionær tå å gå skole.

Du kaliber, hi du kjøpt dæ nytt sænkesætt... synes at æ såg ein fjerpakke baki biln din ein dag sjø.

jess, blir tåpp med sommer igjen ja! :lol

sommer=penger :cocain:

stemmer det ja! ligger senkesett i baksetet, har foreløpig bare montert bak da, men d blir vell å montere frem og så fort det blir forstillingsapperat på arbe til ein kompis av meg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har vært lite aktivitet her i det siste.. Har ingen nye bilder å komme med, men jeg kan vel si at bilen går en del bedre med "et" motoren i.. ble egentlig ganske morsom å kjøre.. ettersom det er 4:10 bakasel på den.

Men nå er jeg uten turbo.. plutselig forsvant mesteparten av olja ni eksosen, da kan jeg skrive under på at det røykla en del .. så bilen er parkert igjenn.

Turbo bli vel skaffet snart.. er jo vår snart nu vett :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har vært lite aktivitet her i det siste.. Har ingen nye bilder å komme med, men jeg kan vel si at bilen går en del bedre med "et" motoren i.. ble egentlig ganske morsom å kjøre.. ettersom det er 4:10 bakasel på den.

Men nå er jeg uten turbo.. plutselig forsvant mesteparten av olja ni eksosen, da kan jeg skrive under på at det røykla en del .. så bilen er parkert igjenn.

Turbo bli vel skaffet snart.. er jo vår snart nu vett :titties:

Nei och nej, vad har pojeken stellt til nu då!? hehe, dæffer d va så svart oppi Volhaugen ja! du får vell fortsætt å mekk du!

btw, fantastisk opptreden på russerevyn! strøkent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

et'n er nå plokket ut, og bli erstattet av en 92mod b230fb, som det blir montert turbo på.

Bruker 240 motorfester som spaces ut ca 1 cm, b20 gummi, b20 oljepompe og bunnpanne, og m45 girboks,

motoren er ikke rettstilt, men den står heller ikke så mye på skrå som den jør i 240, får se om jeg slenger ut ett bilde av motor rommet nor fb,en er inn montert(skjer vel i løpet av uken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...