BIMMER_LOVE Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 heisann jeg lurte på om hva slags civicer dt er i tfatf filmen de svarte med grønn neon under bilen. da tenkte jeg på mod,motor og sånt. fikk jævlig lyst på en sånn en nå. og kan noen si meg hva slags styling det er på dem? og hvordan man kan trimme dem på en bra måte men ikke så dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 heisann jeg lurte på om hva slags civicer dt er i tfatf filmen de svarte med grønn neon under bilen. da tenkte jeg på mod,motor og sånt. fikk jævlig lyst på en sånn en nå. og kan noen si meg hva slags styling det er på dem? og hvordan man kan trimme dem på en bra måte men ikke så dyrt. Det er nok en Civic Coupe Vti eller Vtec. om jeg ikke husker feil er ikke coupe med Vti motor. eller motsatt. husker ikke! noen som kan rette meg på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 om jeg ikke husker feil, civic coupe med b18c5/6 (integra motor) med greddy turbokit(er i allefall en greddy bov der) Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Etter hva jeg har skjønt er det Vtec Esi som er med i filmen. Wings West styling? correct me if I`m wrong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er ikke Wings west styling, synest å huske det er VIS. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er nok en Civic Coupe Vti eller Vtec.om jeg ikke husker feil er ikke coupe med Vti motor. eller motsatt. husker ikke! noen som kan rette meg på dette?? må rette opp i en liten missforståelse, Vtec er ikke en spesifisert motor. 90% av de som sier "jeg så en civic vtec" snakker nok om en esi på 125hk. Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 det er nok en esi coupe. Originalt 1.6l vtec motor på 125 hk. Men den på filmen er nok gjort noe med. Det er VIS kitt på bilen. Hvis du sjekker Tråden min, så kanskje du får litt hjelp. Er nemlig ute etter samme bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 hmm, ok. men hviken av civic motorene er det mest power i? har lyst på en med litt power og trimme den etterpå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hmm, ok. men hviken av civic motorene er det mest power i? har lyst på en med litt power og trimme den etterpå;) VTi motoren er den med mest hk, men den ble ikke levert i coupe annet enn i USA i Si utgavene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 VTi motoren er den med mest hk, men den ble ikke levert i coupe annet enn i USA i Si utgavene ;) ÅÅÅH, det viste ikke jeg. Men hvilken modell er detta fra da JHS? Sorry off topic :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 civicene æ drit råe ja.. helt konge.. budskjette på filmen va jo 38 millioner dollar så.. hehe og 25 ta di va på bil så.. hehe sku han en slik civic.. æ vti motor i dem.. med turbo.. mn vet ikke åssen turbo.. og motec eksos system.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Den "råeste" civic motoren er b16a B16a1 kom i de gamle 4.gen 88(?)-91 civicene og CRX'ene og har 150hk. B16a2/a3 kom i 92-00 civic Hatchback/sedan VTI, 92-95 del sol VTI og den amerikanske Civic Coupe SI, og har 160hk. Den "villeste" honda motoren du kan med mer eller mindre "enkelhet" putte i en civic er nok b18c5/6 (Integra type R), h22 (Prelude 2.2vtec oh Accord R) og k20a (Civic 00+ Type R og Acura RSX)... Hadde jeg hatt spenn ville jeg brukt k20 maskin i min civic. No doubt. ;) yodude Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Den "råeste" civic motoren er b16a er b16b ut for tida eller? Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 er b16b ut for tida eller? Åååååå nei du, bare så JÆVLI vanskelig å få tak i !!! :) Pluss at dem koster over det dobbelte... Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 er b16b ut for tida eller? hvilken bil står denne motoren i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg