Gå til innhold

civicene i tfatf...

BIMMER_LOVE

Anbefalte innlegg

heisann jeg lurte på om hva slags civicer dt er i tfatf filmen de svarte med grønn neon under bilen. da tenkte jeg på mod,motor og sånt. fikk jævlig lyst på en sånn en nå. og kan noen si meg hva slags styling det er på dem? og hvordan man kan trimme dem på en bra måte men ikke så dyrt.

Det er nok en Civic Coupe Vti eller Vtec.

om jeg ikke husker feil er ikke coupe med Vti motor. eller motsatt. husker ikke! noen som kan rette meg på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en Civic Coupe Vti eller Vtec.

om jeg ikke husker feil er ikke coupe med Vti motor. eller motsatt. husker ikke! noen som kan rette meg på dette??

må rette opp i en liten missforståelse, Vtec er ikke en spesifisert motor.

90% av de som sier "jeg så en civic vtec" snakker nok om en esi på 125hk.

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

civicene æ drit råe ja.. helt konge.. budskjette på filmen va jo 38 millioner dollar så.. hehe og 25 ta di va på bil så.. hehe sku han en slik civic.. æ vti motor i dem.. med turbo.. mn vet ikke åssen turbo.. og motec eksos system..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "råeste" civic motoren er b16a

B16a1 kom i de gamle 4.gen 88(?)-91 civicene og CRX'ene og har 150hk.

B16a2/a3 kom i 92-00 civic Hatchback/sedan VTI, 92-95 del sol VTI og den amerikanske Civic Coupe SI, og har 160hk.

Den "villeste" honda motoren du kan med mer eller mindre "enkelhet" putte i en civic er nok b18c5/6 (Integra type R), h22 (Prelude 2.2vtec oh Accord R) og k20a (Civic 00+ Type R og Acura RSX)...

Hadde jeg hatt spenn ville jeg brukt k20 maskin i min civic. No doubt. ;)

yodude

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider