Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet

Forberg

Anbefalte innlegg

• Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig med søster's da:) :win

Var ikke akkurat noen bombe at Kenneth vant..

Grættis, Kenneth!! :wave

Synd dere var så fyllesjuke, så etter både deg, Kenneth, og Jhonny, for å muligens få en lytt på bilene deres..

Men dere var som sunket under jorden før premieutdelinga, og etterpå ville jeg ikke forstyrre i intervjuer etc..

Kommer vel en sjanse for litt lytting ved en senere anledning:)

Da er det bare å brette opp skjortearmene og gjøre klart for 2006 sesongen..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med søster's da:) :win

Var ikke akkurat noen bombe at Kenneth vant..

Grættis, Kenneth!! :wave

Synd dere var så fyllesjuke, så etter både deg, Kenneth, og Jhonny, for å muligens få en lytt på bilene deres..

Men dere var som sunket under jorden før premieutdelinga, og etterpå ville jeg ikke forstyrre i intervjuer etc..

Kommer vel en sjanse for litt lytting ved en senere anledning:)

Da er det bare å brette opp skjortearmene og gjøre klart for 2006 sesongen..

bombe å bombe,bikkja er ikke noen smågutt i gamet han heller da....men grattis kenneth,1.plassen din smakte godt for visse andre også....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av litt hele helga egentlig... Hu dama i resepsjonen på hotellet var rimelig forbanna på lørdagsnatta gitt!! Da Rocco stod å lekte "Kanadisk elgokse i brunst" i gangen i 6. etasje... :) Lo så j ikke klarte å stå oppreist!!!

Var innom hottelet i dag, og takket for oss, og vet dere hva? Vi var velkomne tilbake neste år! Forstå det, den som kan :magic

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom hottelet i dag, og takket for oss, og vet dere hva? Vi var velkomne tilbake neste år! Forstå det, den som kan :magic

det er helt utrolig,var sikker att på jeg fikk så øra flaggret da du ringte i dag.....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, TL, men det er å dra det veldig langt å si at det ikke var noen bombe...!

Var fint hotell, så det var godt å høre... :) Litt småfemi betjening, men... Rocco kunne sikkert ha leid ut pluggen sin til noen av de "gutta"... :)

Jeg tror nok bartenderen og servitøren i restauranten hadde en god "tone" seg imellom på bakrommet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med dette sier jeg: Til neste år blir det kanskje EMMA på meg og bruttern og med vår sierra ;)

Frister stort å bygge den skikkelig fra bunnen av nå som den er så godt som ferdig demontert. Me får sjå, me får sjå ;)

Grattis til Mr. Bakken og Frk. Liseth (tar ikke feil med Frk. der nå vel? alacocaina )

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

kansje ikke så rart den overskrifta heller kenneth, så du egentlig bildene som de skulle bruke før de gikk i trykken?

Kan jo si det slik sett på deg og liseth en mf og john deere cap så kan en jo tru litt av vært..

ikke at jeg skal pårope meg at jeg hadde sett bedre ut men det er jo typisk at de plukka et mest mulig rånete/dølaaktig bilde..

Spesielt med den overskrifta..

synes det var litt av vært anna der også ikke mye sammenheng akkurat. gitt..

tja det var mye ymse som foregikk på det hotellet ja..

Men klart hørte noe om at rocco'n skrøt på seg litt og jeg....

samt at hehe det var vist et par, par buffallo sko som noen hadde observert i det samme tilfellet og de eneste parene jeg så med de skoene var innen emma men ikke på liseth....

hm. tror det var en del småoveraskelser på årets premieutdeling ja, både JB, Fido, Kenneth, samt amatør lyd.

Det som egentlig kansje var største overaskelsen i mine øyne var poengsummene mellom enkelte både på hvor få og hvor mange, så en egentlig litt spesiell finale.

Men nå får vi se hva for noe spennende folk finner på i garrasjene og verkstedene sine i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider