KennethB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Vi må dra på noen av de turene vi snakka om, KIV... Blir nok mye farting til sommeren. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1131517.ece Sjekk ut denne... Artig med søster's da:) :win Var ikke akkurat noen bombe at Kenneth vant.. Grættis, Kenneth!! :wave Synd dere var så fyllesjuke, så etter både deg, Kenneth, og Jhonny, for å muligens få en lytt på bilene deres.. Men dere var som sunket under jorden før premieutdelinga, og etterpå ville jeg ikke forstyrre i intervjuer etc.. Kommer vel en sjanse for litt lytting ved en senere anledning:) Da er det bare å brette opp skjortearmene og gjøre klart for 2006 sesongen.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Artig med søster's da:) :win Var ikke akkurat noen bombe at Kenneth vant.. Grættis, Kenneth!! :wave Synd dere var så fyllesjuke, så etter både deg, Kenneth, og Jhonny, for å muligens få en lytt på bilene deres.. Men dere var som sunket under jorden før premieutdelinga, og etterpå ville jeg ikke forstyrre i intervjuer etc.. Kommer vel en sjanse for litt lytting ved en senere anledning:) Da er det bare å brette opp skjortearmene og gjøre klart for 2006 sesongen.. bombe å bombe,bikkja er ikke noen smågutt i gamet han heller da....men grattis kenneth,1.plassen din smakte godt for visse andre også.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Tok av litt hele helga egentlig... Hu dama i resepsjonen på hotellet var rimelig forbanna på lørdagsnatta gitt!! Da Rocco stod å lekte "Kanadisk elgokse i brunst" i gangen i 6. etasje... :) Lo så j ikke klarte å stå oppreist!!! Var innom hottelet i dag, og takket for oss, og vet dere hva? Vi var velkomne tilbake neste år! Forstå det, den som kan :magic Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Var innom hottelet i dag, og takket for oss, og vet dere hva? Vi var velkomne tilbake neste år! Forstå det, den som kan :magic det er helt utrolig,var sikker att på jeg fikk så øra flaggret da du ringte i dag..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 det er helt utrolig,var sikker att på jeg fikk så øra flaggret da du ringte i dag..... Hehe.. Jeg var sikker på at jeg skulle få det jeg også.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Takk, TL, men det er å dra det veldig langt å si at det ikke var noen bombe...! Var fint hotell, så det var godt å høre... :) Litt småfemi betjening, men... Rocco kunne sikkert ha leid ut pluggen sin til noen av de "gutta"... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1131517.ece Sjekk ut denne... Det må jeg si var god reklame:) Grattis som Norsk mester i råning, Kenneth :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Takk, TL, men det er å dra det veldig langt å si at det ikke var noen bombe...!Var fint hotell, så det var godt å høre... :) Litt småfemi betjening, men... Rocco kunne sikkert ha leid ut pluggen sin til noen av de "gutta"... :) Jeg tror nok bartenderen og servitøren i restauranten hadde en god "tone" seg imellom på bakrommet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Var det jeg tenkte også!! Ble litt skremt av bartenderen.... Brrr... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Og med dette sier jeg: Til neste år blir det kanskje EMMA på meg og bruttern og med vår sierra ;) Frister stort å bygge den skikkelig fra bunnen av nå som den er så godt som ferdig demontert. Me får sjå, me får sjå ;) Grattis til Mr. Bakken og Frk. Liseth (tar ikke feil med Frk. der nå vel? alacocaina ) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Var det jeg tenkte også!! Ble litt skremt av bartenderen.... Brrr...jasså, fikk du tilbud om å bland han en "drink" bak bardisken:D Lurer på hvem som var "kvinnen" i forholdet mellom han og servitøren :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Eller hvilen blandestav han brukte...hehe Blir nok mange turer til sommeren ja! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehe.. kansje ikke så rart den overskrifta heller kenneth, så du egentlig bildene som de skulle bruke før de gikk i trykken? Kan jo si det slik sett på deg og liseth en mf og john deere cap så kan en jo tru litt av vært.. ikke at jeg skal pårope meg at jeg hadde sett bedre ut men det er jo typisk at de plukka et mest mulig rånete/dølaaktig bilde.. Spesielt med den overskrifta.. synes det var litt av vært anna der også ikke mye sammenheng akkurat. gitt.. tja det var mye ymse som foregikk på det hotellet ja.. Men klart hørte noe om at rocco'n skrøt på seg litt og jeg.... samt at hehe det var vist et par, par buffallo sko som noen hadde observert i det samme tilfellet og de eneste parene jeg så med de skoene var innen emma men ikke på liseth.... hm. tror det var en del småoveraskelser på årets premieutdeling ja, både JB, Fido, Kenneth, samt amatør lyd. Det som egentlig kansje var største overaskelsen i mine øyne var poengsummene mellom enkelte både på hvor få og hvor mange, så en egentlig litt spesiell finale. Men nå får vi se hva for noe spennende folk finner på i garrasjene og verkstedene sine i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Eller hvilen blandestav han brukte...hehe Blir nok mange turer til sommeren ja! Dere kjem nordover ja!!!!! hellothere Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg