TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Oki. :) Stå på!! Det skal jeg..:) En annen ting, sånn strømpe du pleier å bruke rundt kablene, er det fordi det blir pent, eller er det ekstra "isolasjon" mot gnissing på kabelen? Er det også noe jeg MÅ ha? :hammer Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Gjordt alt selv? *kremt-kremt* takktakk self er jeg den eneste som har bygget her, uten om litt hjelp av F**n og He*vete. Men han er sikker med og bygger i andre biler også ;) :hammer :bump Forsterkeren funket som krutt gitt Det er bra den har fått nytt live igjen :D Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 sånn strømpe du pleier å bruke rundt kablene, er det fordi det blir pent, eller er det ekstra "isolasjon" mot gnissing på kabelen? Er det også noe jeg MÅ ha? :hammer er det fordi det blir pent = ja er det ekstra "isolasjon" mot gnissing på kabelen = ja Er det også noe jeg MÅ ha? jeg kan ikke huske og sett en Pro / expert bil som ikke har en eller annen form for strømpe/ plast rør. elfa.se eks på vare nr. 55-057-14 (kabelstumpa 5-10mm) Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Begge deler egentlig. :) Det ser jo litt mer "proft" ut med strømpe da, istedet for ørten farger på kablene... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 kommer til oslo har jeg hørt rykter om ønsker dere ei flott helg i slummen ship o'hoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Har vel bare en forsterker du nå? Kan du ikke bare kjøpe deg en sikring som er 50mm inn og legge opp den ledningen du trenger til forsterkeren din derfra. Som da er 10mm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kommer til oslo har jeg hørt rykter om ønsker dere ei flott helg i slummen ship o'hoi Gleder meg til å se bilen til Jan Roger, har stor tro på den gutten :pray Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 jeg kan ikke huske og sett en Pro / expert bil som ikke har en eller annen form for strømpe/ plast rør. elfa.se eks på vare nr. 55-057-14 (kabelstumpa 5-10mm) Bonden Fleischer`n har vell ikke så mye strømpe/rør på kabla sine... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 noen som vet nøyaktig hvor det skal være på lørdag? og eventuelt parkerings muligheter for "besøkende"/deltagere? :hug: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 og du da RIZLa,når kommer du på din første EMMA konk? cossien er sulten på litt frokost... :deng hehehe Om det blir noe i år som er dog meget usikkert blir det i "sound only" siden jeg ikke kommer til å bli ferdig med bagasjen... Du kan få ta frokosten i år, men til neste år har civicen lyst på en skikkelig tre eller fire retters gourmetmiddag :fire: hehehehe.... Jobber på spreng på dashen og dørene nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 noen som vet nøyaktig hvor det skal være på lørdag? og eventuelt parkerings muligheter for "besøkende"/deltagere? :hug: HVIS. det er på akerbrygge / rådhuseplassen Emma skal være, så finnes det P-hus på akerbrygge og under konserthuset og da er kansje ikke mer 5min og gå til de nevte plasser.. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Fleischer`n har vell ikke så mye strømpe/rør på kabla sine... Har'n ikke? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Fleischer`n har vell ikke så mye strømpe/rør på kabla sine... mener bestemt han hadde det da jeg dømte han.... :cool: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Fleischer`n har vell ikke så mye strømpe/rør på kabla sine... Hvis jeg ikke husker helt feil er det vel ingen kabler som han har montert som ikke har det i BMW'en.....Alle har strømpe på.... Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kommer til oslo har jeg hørt rykter om ønsker dere ei flott helg i slummen ship o'hoi Håper de ryktene er riktige, skal bli gøy å se den ferdig....Har du vært å trykket mye i bilen hans??? Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg