cossie power Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 hvordan kan du mene det da, jonny? blir litt for "innternt" det her,men du vet hva jeg mener....hehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 skjønner hva du mener ja...... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Det er jo bare en ting å si.... Hvis dere skal se opp for en bil så må det bli bilen min.... jeg flesket til med 5 lydpoeng i dag, så her er det potensiale for noe forbedringer. Litt skuffet over mangelen på bonuspoeng i dag, men er litt usikker på om det hadde gjort noe utslag........... fatality cheers Jan Roger: Bilen din var like clean som jeg hadde forventet. Morten "Langis" Bilen blir skummel i år bare du får ny amp fra Audiocom. Erik "Boden Daft" Bilen din låter bra men pass deg for den blå golfen :-) Fido: Bilen din er helt konge !! Ingen tar deg på design og finish i år. :-) Vent å se neste gang har kanskje Seaten lyd... beware... :hammer Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 he he lars, hjemme fra jobb nå... kom hjem i sta fra en knall bra konkuranse....og da smallt forstakeren til frontesettet å sa takk for seg.....men, jeg kommer sterekere tilbake......:) Hvis det er noen som lurer på hvordan lotus låter, hør på bilen til Jan Roger, helt rått....:) Lars, BLING BLING !!!!! Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Skal passe på å dra ned nivået litt jeg :D Nei nei, thomas, bilen din er knall, skiller seg godt ut, proff klassen TRENGER sånne som deg, som tørr å "skille" seg ut på din måte. Bygget dit er rått, ingen tvil om det. Gratulerer også med "nurket" :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hvis det er noen som lurer på hvordan lotus låter, hør på bilen til Jan Roger, helt rått....:) Lars, BLING BLING !!!!![/quote) ampene i den bilen har en viss innvirkning på lyden også,og ikke minst headuniten!! i kombinasjon med seas lotus,en knall innstalasjon,å en flink tweaker,så blir nokk kanskje "roger,n" å se øverst på seiers pallen er jeg redd.... puke Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 du ligger ikke på latsiden du tenker jeg,jonny. bilen din spiller nok like bra tenker jeg. blir morsomt å høre på de bilene på finalen....he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 og vinnerne i Oslo: http:// Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Er det ingen side med bilder og specs av disse bilene? hadde vært morsomt å sett :) Grattis til dere som vant :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 du ligger ikke på latsiden du tenker jeg,jonny. bilen din spiller nok like bra tenker jeg. blir morsomt å høre på de bilene på finalen....he,he,he bilen min har aldri spilt så bra som nå,det sier kanskje deg litt tore? hehe.... hellothere skal gi "roger,n" å tommy motstand affall,det er sikkert! :fire: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 bilen min har aldri spilt så bra som nå,det sier kanskje deg litt tore? hehe.... hellothere skal gi "roger,n" å tommy motstand affall,det er sikkert! :fire: Det er sånn det skal låte. Samme hvem som vinner Pro/Expert klassene bare dere slår Tiger`n. tannløs Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Det er sånn det skal låte. Samme hvem som vinner Pro/Expert klassene bare dere slår Tiger`n. tannløs hehe,stakkars tommy,det er jo alle som vil slå han jo! du da lars,når kommer du,å i vilken klasse?? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Er det ingen side med bilder og specs av disse bilene?hadde vært morsomt å sett :) Grattis til dere som vant :wave spes: i min bil renault clio spiller alpine 9833 diskant / mellom tone 4" alpine spx107r mid bass alpine spx 17mb (6.5") bass 2 stk 10" Alpine type R forsterker alpine mrv f450 -----|-|------ mrv t320 audio control dqxs Erik "Bonden Daft" Bilen din låter bra men pass deg for den blå golfen :-) du må ikke glemme Ola bakk og Jon Harald Brønstad så det kommer nok til bli close på finalen i år også.. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ai ai... Hvorfor skal alle slå denne Tommy "Tiger'n"?? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 si det gitt...... kan ikke skjønne hvorfor det gitt.... he,he,he :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg