KennethB Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hmmmmmmm....... :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 bilen min har aldri spilt så bra som nå,det sier kanskje deg litt tore? hehe.... hellothere skal gi "roger,n" å tommy motstand affall,det er sikkert! :fire: det sier jo en del. da må den spille veldig bra. vet ikke helt hvordan roger'n sin spiller jeg. var vel bjørn erik som dømte den i oslo. må vel kanskje spørre han. selv om han er en konkurent!?................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Grættis gutta, med vel overstått!! Kunne dessverre ikke komme å se, da jeg måtte jobbe..:( Det hadde bare vært en times kjøring,men.. Blir det NM tittel på "bonden" iår? hehe:roll: Ble noen pokaler til i hundehuset på tynset også så jeg..:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 det sier jo en del. da må den spille veldig bra. vet ikke helt hvordan roger'n sin spiller jeg. var vel bjørn erik som dømte den i oslo. må vel kanskje spørre han. selv om han er en konkurent!?................ Bilen til roger'n spilte bra den, har endel å hente på mellom tonen, så kan han nok få overgangene mellom sub, midbas og mellom tone endel bedre. Men han er ingen konkurent til meg, jeg stiller i expert sound only.... Håper bare jeg kan få bilen tilbake snart, den står på verksted i Narvik å venter på en liten del....det har den gjort nå i 3uker..... Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Bilen til roger'n spilte bra den, har endel å hente på mellom tonen, så kan han nok få overgangene mellom sub, midbas og mellom tone endel bedre. Men han er ingen konkurent til meg, jeg stiller i expert sound only.... Håper bare jeg kan få bilen tilbake snart, den står på verksted i Narvik å venter på en liten del....det har den gjort nå i 3uker..... hmmm...jan roger skal vel i proff lyd han etter som jeg har hørt,og proff å expert blir jo sammenslått på finalen,så han blir vel konkurent til deg alikevel da..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hmmm...jan roger skal vel i proff lyd han etter som jeg har hørt,og proff å expert blir jo sammenslått på finalen,så han blir vel konkurent til deg alikevel da..... Den heter pro/ex lyd.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 roger'n hadde visst brukt rta kurven sin i oslo han,sa han. da har han vel litt å gå på da tenker jeg. skulle hilse forresten! (han kjæm i fra søre osen, og der er det dårlig med tekniske hjelpemidler) ble det også sagt ship o' hoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 roger'n hadde visst brukt rta kurven sin i oslo han,sa han. da har han vel litt å gå på da tenker jeg. skulle hilse forresten! (han kjæm i fra søre osen, og der er det dårlig med tekniske hjelpemidler) ble det også sagt ship o' hoi Var den en 40 kurve, eller? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 noen som skal over til Bergen, hvis konkuransen blir avholdt vell og merke..?? Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hva slags kurve han hadde er for meg ukjent, men jeg kan jo spørre han om det er interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hva slags kurve han hadde er for meg ukjent, men jeg kan jo spørre han om det er interessant? kansje det var en dame kurve cheers jeg går og venter på ditt neste bygg Tufte & toyota Bonden som kjører Clio Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 noen som skal over til Bergen, hvis konkuransen blir avholdt vell og merke..?? Jeg kommer i hvert fall :) Bilradiospesialisten som skal arrangere? Men Stavanger da, noen som skal nedover der? Kongeparken i år også, eller? Men på en fredag er det vel ikke alle som har muligheten til å være med? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det venter jeg på også...... he,he ¨ blir ikke noe mere på meg på en stund.... ikke kan jeg å bygge, og ikke er har jeg så masse penger tilovers, så da blir det kun å nyte det andre bygger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det venter jeg på også...... he,he¨ blir ikke noe mere på meg på en stund.... ikke kan jeg å bygge, og ikke er har jeg så masse penger tilovers, så da blir det kun å nyte det andre bygger.... Skal du kanskje "trykke" litt hos meg igjen? Satte lyd i kjerra idag for å teste det nye utstyret, og fy f....!! Detta blir bare helt værst!! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 du vet hvor jeg bor, og tlf nr mitt har du. skal nok få til noe vi vettu er lenge siden jeg har trykt i noen bil nå........................................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg