KennethB Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Fikk sveiva igang litt lyd i Bofårsen ikveld... :) Kun bass da, men... :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 da går det i riktig retning for deg også da. stå på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Fikk sveiva igang litt lyd i Bofårsen ikveld... :) Kun bass da, men... :hammer One step in the right direction!! Gleder meg til konkuranse nå,Kenneth.. Anlegget mitt spiller lovlig bra synes jeg, men om det holder opp mot biler som din, det vet jeg ikke.. Skal bli artig å bryne seg mot dere iallefall:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 One step in the right direction!! Gleder meg til konkuranse nå,Kenneth.. Anlegget mitt spiller lovlig bra synes jeg, men om det holder opp mot biler som din, det vet jeg ikke.. Skal bli artig å bryne seg mot dere iallefall:) ikke for å hvære negativ,men det skal litt til å slå kenneth på innstall.... og ikke minst lyden,affall vist den blir bedre enn i fjor,noe som jeg er ganske sikker på att den blir.....skal bli artig å høre på de hertz greiene foresten..... hellothere Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Så så... Vi får vente å se før vi sier noe mer, Cossie Power... :op Vi vet vel mer neste helg... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 er det ikke sånn det skal være foran en konkurranse da? litt små erting...... det har jeg sansen for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Vil vite hvordan ting fungerer før jeg blir noe større i kjeften... :) Men det er absolutt håp... Hekta på mellomtone og diskant ikveld... grinchy Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Bring it on,Boys!!:):) Det kan skje mirakler, det er jo Glenn og Frank bevis på!! Så kanskje jeg får litt "englestøv" på Rudskogen også?!:thumb Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Vi møtes på Rudskogen... :deng Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 er det mange av dere som har tenkt dere dit da? mulig jeg slenger meg med Roger'n over fjellene en tur. men det hadde jo vært greit å sett noen biler, da en først tar turen over da....... ship o' hoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ja dere leser riktig. Konkurransene i Bergen og Stavanger er avlyst. Gatebil.no reiser til Dokka lørdag den 10. sept. i stedet for, så Emma får vel bli med dit i stedet.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Blir det EMMA konk der og når?? Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det blir kunn ESPL konkuranse på Dokka :biker Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det blir kunn ESPL konkuranse på Dokka :biker Det har vi ikke bestemt oss for enda.. Vi fikk i dag vite at Bergen og Stavanger ble avlyst. Send en mail til pamelding@emmaweb.no, slik at vi snarest ser hvor mange som er villige til å endre sine planer, å reise til Dokka istedet for. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det har vi ikke bestemt oss for enda.. Vi fikk i dag vite at Bergen og Stavanger ble avlyst. Send en mail til pamelding@emmaweb.no, slik at vi snarest ser hvor mange som er villige til å endre sine planer, å reise til Dokka istedet for. huff Ketil, hva er det ikke du må slite med....................... Ikke lett å planlegge når folk ikke kan holde fastsatt skjema. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg