Daft Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det lurer jeg på også..:) fra Oslo følger R4 mot gjøvik til jaren og så følger man 34 / 33 til dokka og de som kommer nor eller øst fra kommer stort sett over gjøvik og følger 33 Bonden fram med ruteplan leggeren eller kartboka Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fra Oslo følger R4 mot gjøvik til jaren og så følger man 34 / 33 til dokka og de som kommer nor eller øst fra kommer stort sett over gjøvik og følger 33 THNX.. :) Får se om jeg ikke kommer en tur til Dokka,da.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fra Oslo følger R4 mot gjøvik til jaren og så følger man 34 / 33 til dokka og de som kommer nor eller øst fra kommer stort sett over gjøvik og følger 33 Bonden fram med ruteplan leggeren eller kartboka hmm... representanten fra EMMANORWAY er inne på noe der. alltid greit med lokal kjente venner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ikke for å være ekkel, men et godt råd i denne saken er som følger: IKKE FÅ MR. OPPSANGER TIL Å VISE ELLER FORKLARE VEIEN DIT!!! dette er utprøvd før og kan risikere sterke opplevelser, og også varig me`n.... dette er tatt ut av sikre kilder, og er ingen trussel, men heller en oppfordring,så fremt du er gla i det du har i dag. men ta deg god tid, og spør gjerne etter vegen hos en lokal bensinstasjon eller lignende. fikk neste brusen gjennom ørene da jeg leste dette her...... er enkelte som bør være litt forsiktig med hva som er å anbefale, da dette er utprøvd i praksis.... puh,puh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hvordan er veiene opp til dokka, retning drammen, hønefoss osv...?? Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ikke for å være ekkel, men et godt råd i denne saken er som følger: IKKE FÅ MR. OPPSANGER TIL Å VISE ELLER FORKLARE VEIEN DIT!!! dette er utprøvd før og kan risikere sterke opplevelser, og også varig me`n.... dette er tatt ut av sikre kilder, og er ingen trussel, men heller en oppfordring,så fremt du er gla i det du har i dag. men ta deg god tid, og spør gjerne etter vegen hos en lokal bensinstasjon eller lignende. fikk neste brusen gjennom ørene da jeg leste dette her...... er enkelte som bør være litt forsiktig med hva som er å anbefale, da dette er utprøvd i praksis.... puh,puh Ha ha ha ha.... Driiiiiiit bra!!! God tur og lykke til, gutter! Ses på Rudskogen.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hvordan er veiene opp til dokka, retning drammen, hønefoss osv...?? det er vel som alle andre norske riksveier. 10 til 15 årsiden de har sett nylagt asfalt eller bare lapping som ikke holder. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 det er vel som alle andre norske riksveier. 10 til 15 årsiden de har sett nylagt asfalt eller bare lapping som ikke holder. Bonden Nå må dere ikke snakke stygt om de veiene deres på østlandet... I forhold til her på vest-siden er det jo rene Autobahn! Men aller værst er fjellovergangene :shake Gruer meg til hver gang jeg må over... redd for at bilen skal dette fra hverandre! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hvordan er veiene opp til dokka, retning drammen, hønefoss osv...?? du kan bare reise innom hamar først du. detter gjelder kun langis. vil ikke forvirre dere andre ps! veien fra gjøvik til dokka er faktisk veldig bra, samt at det er en del fine damer som plukker jordbær langs veikantene. kan vel være like forstyrrende som den berømte veiviseren, men bare på en litt annen måte.... he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 For å være litt ekkel.. Du kan ringe Are M å spørre.. Vet denne blir veldig intern men..Dokka ligger nord vest for Gjøvik. Du kjører Hønefoss-Brannbu-Dokka. Dritbra Ketil... Tipper Gjøvik-Bergen-Trondheim-Dokka blir ett bra alternativ da :hammer Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Programforslag til NRK; Verden rundt med Are M... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ey!! Hvor mange blir vi på Rudskogen? Det er oppmøte senest Lørdag kl.10.00 går jeg utifra? Blir det ordnet slik at EMMA konkurerende slipper å stå en time å krangle med vakta om man slipper inn med bil eller ikke? ( Dette er ikke bare myntet på Kjetil, men mange av de som jobber med Gatebil Rudskogen som er her inne å titter til stadighet..:) ) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ey!! Hvor mange blir vi på Rudskogen? Det er oppmøte senest Lørdag kl.10.00 går jeg utifra? Blir det ordnet slik at EMMA konkurerende slipper å stå en time å krangle med vakta om man slipper inn med bil eller ikke? ( Dette er ikke bare myntet på Kjetil, men mange av de som jobber med Gatebil Rudskogen som er her inne å titter til stadighet..:) ) Jeg skal nok en gang gi beskjed til dem som står i porten.. Problemet er bare det at de skiftes ut.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg skal nok en gang gi beskjed til dem som står i porten..Problemet er bare det at de skiftes ut.. Takker :) :thanks :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ey!! Hvor mange blir vi på Rudskogen? Det er oppmøte senest Lørdag kl.10.00 går jeg utifra? Blir det ordnet slik at EMMA konkurerende slipper å stå en time å krangle med vakta om man slipper inn med bil eller ikke? ( Dette er ikke bare myntet på Kjetil, men mange av de som jobber med Gatebil Rudskogen som er her inne å titter til stadighet..:) ) Det kan virke som det blir en del... Mulig jeg kommer meg bortover også :) Helt enig, håper de har litt mer kontroll enn de hadde på Våler i hvert fall! Der var det jo ingen som visste noe som helst, de hadde ikke hørt om EMMA en gang :hammer Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg