TLAudio Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ikke bare bare å komme i proff klasser nei! er stooor forskjel på forenklet innstall skjema til full innstall bedømming...hvor mye poeng fikk du på lyd da? Jeg fikk totalt 331 poeng.. 121p på install, og 210p på lyd.. Men spillern var feil innstillt, og jeg hadde gap i registeret på midbass.. Lydbilde lå for mye til venstre også.. Men Matador hjalp meg litt idag, og fikk forklart meg en ting eller to om tidskomp, EQ, dele frekvenser og dB/oct innstillinger, så på finalen skal det ikke være så stor forskjell mellom siste og nest siste mann som det ble ihelga.. Ronny dømte install, og Lars dømte lyd.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Det var vel de beste som vant, og de dårligste som tapte.. :):)Grattis til søster's med nok en 1.Plass!!!:):) Jeg selv fikk lære på den harde måten at Proff er "et hakk opp" fra amatør... Var mye ting jeg kunne ha tjent mere poeng på,hadde jeg bare lest dommerboka...:( Alldrig fått et dommerskjema med så mange røde nuller på jeg:roll: Men nå er det opp til Rudskogen igjen!! Grunnen til at det var så mye røde tall på dommerskjema ditt, var at det ble brukt en rød penn til å føre inn alle poengsummene i skjema under bedømmingen......... så det var likt for alle i pro og expert..... (blå penn benyttes, neste gang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Grunnen til at det var så mye røde tall på dommerskjema ditt, var at det ble brukt en rød penn til å føre inn alle poengsummene i skjema under bedømmingen......... så det var likt for alle i pro og expert.....(blå penn benyttes, neste gang) Rød,grønn,lilla,orange - spiller ingen rolle:) Tenkte mer på antall rader med tallet: 0 Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Grunnen til at det var så mye røde tall på dommerskjema ditt, var at det ble brukt en rød penn til å føre inn alle poengsummene i skjema under bedømmingen......... så det var likt for alle i pro og expert.....(blå penn benyttes, neste gang) He he he he... Konge kommentar!!!!!!!! Du ga meg en fullt fortjent null også, men du fikk fler!!!! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Flere som fikk nuller fult fortjent og ferdig rettet fikset og smidd, så de ser man ikke noe mer hellothere Så nå er det full sjekkliste og fiksing så får man vel legge noen finnish touch til finalen kansje tenker jeg.. man får se hva man rekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 man får se hva man rekker.. Hør hør..:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Da vart Bjørn hjemme igjen.... hansugo Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Takk for sist! Ådæven hansugo... Blir det finale da? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Da vart Bjørn hjemme igjen.... hansugo imponert over pågangs motet ditt....skal du til finalen da?? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Den som lever får se.ikke bestemt no enda.har no dilldall å gjøre med bilen før den er fit for fait til en ny runde sørover. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Da vart Bjørn hjemme igjen.... hansugo Ja det va godt å høre at dere kom hjem helskinnet. Grattis me 2. plassen igjen. Rakk ikke å si hade, når dere dro men. Se u soon happyhappy Hehe Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ja det va godt å høre at dere kom hjem helskinnet.Grattis me 2. plassen igjen. Rakk ikke å si hade, når dere dro men. Se u soon happyhappy Hehe Takker for den.Kom helt uventet.hadde ikke regna med den 2.plassen jeg. Turen nordover gikk bra.sov 2 timer på turen.Var sinnsykt godt å ligge i senga igjen.. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Takker for den.Kom helt uventet.hadde ikke regna med den 2.plassen jeg.Turen nordover gikk bra.sov 2 timer på turen.Var sinnsykt godt å ligge i senga igjen.. Bjørn hvor lang tid bruker man fra oslo til alta da? kan jo hende man finner det for godt å ta seg en ferie tur oppover neste sommer vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Sunndalsøra - Bodø, ca 100 mil tok iallefall nok av tid. Var passe mo i både Rana og ræva da jeg kom fram, hehehe :D map24.de er ok for å planlegge kjøring :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvis en regner 55mil fra oslo til levanger å 90+ til narvik så kommer du opp i 145+. Og da er det vel enda en 100mil igjen ihvertfall. Mener jeg å huske. Så kudos til dem som orker å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg