Tufte & toyota Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 da blir det fly. gidder ikke å hoppe oppover i en gammel yota sååååååååååååååååå langt, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Regner med at Kadetten din Bjørn har rulle ett par km totalt :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 etter opel.com / route planner så er ca 190mil hvis man kjører via sverige og finland og da er ut gangen storgate Oslo og Alta Kirkebakken (hvis det er noe som heter det der) og ca 22timer kjøre tid... Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er rundt 2000 km från oslo.tar rundt 20 timer å kjøre med normal fart.Når jeg tenker over så er det ikke så skrekkelig langt. damndamn Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg har faktisk klart å få til 205 mil fra finnsnes til ca 12 mil sør for Oslo. Do the math, kjørte noen mil feil til og begynne med. Eller veien var stengt. Godt det ikke stod noe skilt. ca 2t og 20min feilkjøring hehe PS : Forresten Bjørn.. DU ER GAL I HODET DITT! Det er så ALT for langt å kjøre hehe.. Har tatt den turen 3 ganger tur retur nå.. og fra der jeg bor er det fortsatt 40 mil til Alta..! Bor du i by 1,2 eller 3 ? hehe Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg har faktisk klart å få til 205 mil fra finnsnes til ca 12 mil sør for Oslo. Do the math, kjørte noen mil feil til og begynne med. Eller veien var stengt. Godt det ikke stod noe skilt. ca 2t og 20min feilkjøring hehe PS : Forresten Bjørn.. DU ER GAL I HODET DITT! Det er så ALT for langt å kjøre hehe.. Har tatt den turen 3 ganger tur retur nå.. og fra der jeg bor er det fortsatt 40 mil til Alta..! Bor du i by 1,2 eller 3 ? hehe Bor i by1...eller 3...har kjørt opp og ned opp og ned siden jeg begynte å konkurrere i nasca i 97.kjører gjerne noen til.ett fett hvor man sitter på ræva i bilen eller sofa.. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehe, minner meg om hva som passerte gjennom en urtrøtt skalle etter å ha kjørt i ett strekk fra Bodø. Kom til Oppdal og der sto det: "Oslo 388" eller noe. Min første innskytelse var da, "hmmm, bare en svipptur gitt..." Da har du kjørt for lenge for langt, hehe :hammer Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jalla: Hva med at du kommer litt forbi Trondheim mot Nord trøndelag så står det skilt til narvik med 1000+km og du vet du skal forbi det med en par tre timer hehe ;) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan går det med dere andre da? Håper det er mange som kommer blir jo tidenes finale sansynligvis dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan går det med dere andre da?Håper det er mange som kommer blir jo tidenes finale sansynligvis dette. en liten justering på onsdag med clio (det er måle innstrument) så er det vask og tørk så er bilen klar for en :drive2 til Oslo og en vask til så blir det sikker litt :dj cheers cheers cheers cheers en av kveldene også :) Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan går det med dere andre da?Håper det er mange som kommer blir jo tidenes finale sansynligvis dette. er nesten klar jeg,polerte cossien i kveld nå,skal bare sette inn "sluttstøtet" på lyden nå..... :fire: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 er i rute sies det. med en veldig bra lyd syns jeg. jeg har ikke hørt at han har hatt bedre lyd før, ikke har jeg hatt det heller... så den er det verdt å høre på i oslo til helgen. spiller ingen trille om det er lavt eller høyt. gled dere!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 er i rute sies det. med en veldig bra lyd sies det.... skal bli gøy å høre på den på finalen. ikke nødvendig å gjøre meg mere nervøs enn jeg er tore......hehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 På Tynset har det vært dokkis-aften! Har laminert 200 A4 sider... Er jeg lei? JA!! Skal legge inn høygiret i morgen og onsdag... Kanskje jeg får sove ei hel natt snart..? Begynner å få et anstregt forhold til sparkel, sandpapir og vinyl nå... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 er i rute sies det. med en veldig bra lyd syns jeg. jeg har ikke hørt at han har hatt bedre lyd før, ikke har jeg hatt det heller... så den er det verdt å høre på i oslo til helgen. spiller ingen trille om det er lavt eller høyt. gled dere!!! jan roger kommer i ettermiddag:) så da er det siste finjustering av lyden så får vi se hvor bra det blir:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg