Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer med en lissom traktor! Har hvertfall 4x4! :p

 

Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab

 

Hvis han ikke hadde vært så inn i hel.... nøye på detaljer, og ikke hadde bygd om til nye løsninger annenhver dag, kunne du ha hørt den på Gatebil Våler for mange måneder siden.. hehe :boxing :) :bump

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke hadde vært så inn i hel.... nøye på detaljer, og ikke hadde bygd om til nye løsninger annenhver dag, kunne du ha hørt den på Gatebil Våler for mange måneder siden.. hehe :boxing :) :bump

 

jada jada! Prøver bare å lage noe som er litt konkuranse dyktig! Orker ikke ha små feil som jeg henger meg opp i selv. Men jeg ar kommet meg litt lengre i det siste nå da? har jeg ikke? Hjelper nå serru. Skal få satt inn dashen en dag. Bare masse jobb om dagen. :( Er forresten bare 6løsninger som jeg har laget nesten ferdig og droppet.. hehe.. Er kanskje ikke rart det tar tid nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab

 

Skulle egentlig ha hørt på bilen din i løpet av gatebil og, men det ble det desverre ikke noe av. Tar det igjen neste gang. :) Takk for lånet av laderen forresten, fikk desverre ikke testet dBdrag`en engang til måtte dra hjem litt fort. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre....

 

Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre....

 

Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil...

 

den teppeselger bilen til ketil så du kaller den,er litt små skummel lydmessig... :boxing

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre....

 

Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil...

 

Er mange biler som blir spennende å høre i år...

 

Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den teppeselger bilen til ketil så du kaller den,er litt små skummel lydmessig... :boxing

 

Alt annet ville overraske meg STORT... Jeg tar det som en selvfølge at den bilen blir meget godt og pent bygget samtidig som den låter meget bra.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange biler som blir spennende å høre i år...

 

Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet...

 

Bilen din Lars Ove er høyt oppe på topp tre lista mi over biler jeg gleder meg til å se og ikke minst høre !

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange biler som blir spennende å høre i år...

 

Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet...

 

 

Hadde vært veldig gøy å fått tatt en titt på det prosjektet ditt ja! Husk skal du være med på finalen må du jo hente litt kval.poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN....

 

På hvilket treff skal vi alle møtes på en gang?

 

Er det mulig å få det til?

 

Er vel alltids noen som ikke kan pga jobb etc eller ikke er ferdig..

 

På finalen er det jo kun 10 biler maks i hver klasse, og det jeg sitter med inntrykk av er vi fler en dette..

 

Tenk dere det "gull" treffet da, alle som er engasjert i EMMA på et og samme treff!!

 

DET HADDE VÆRT KONGE DET!! :pray

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre....

 

Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil...

 

 

Helt klart mye bra biler på gang!!

 

Ved at en vis herremann på Elverum driver å pusler med en Civic. Det blir nok ikke en konkuranse bil, men tror den kan bli morsom å ta en titt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår