Langis Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 melder om at det snart kommer en blå golf på konkuranser...(på tide) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 melder om at det snart kommer en blå golf på konkuranser...(på tide) Spennende med nye biler :pray Lurer på når vi får se en "Traktor" fra Tynset på konkuranse..... Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Spennende med nye biler :pray Lurer på når vi får se en "Traktor" fra Tynset på konkuranse..... Jeg kommer med en lissom traktor! Har hvertfall 4x4! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg kommer med en lissom traktor! Har hvertfall 4x4! :p Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab Hvis han ikke hadde vært så inn i hel.... nøye på detaljer, og ikke hadde bygd om til nye løsninger annenhver dag, kunne du ha hørt den på Gatebil Våler for mange måneder siden.. hehe :boxing :) :bump Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hvis han ikke hadde vært så inn i hel.... nøye på detaljer, og ikke hadde bygd om til nye løsninger annenhver dag, kunne du ha hørt den på Gatebil Våler for mange måneder siden.. hehe :boxing :) :bump jada jada! Prøver bare å lage noe som er litt konkuranse dyktig! Orker ikke ha små feil som jeg henger meg opp i selv. Men jeg ar kommet meg litt lengre i det siste nå da? har jeg ikke? Hjelper nå serru. Skal få satt inn dashen en dag. Bare masse jobb om dagen. :( Er forresten bare 6løsninger som jeg har laget nesten ferdig og droppet.. hehe.. Er kanskje ikke rart det tar tid nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja det skal bli spennende å se og ikke minst høre det prosjektet ditt. Jeg har vært inne på tråden din mere enn engang å tittet :cab Skulle egentlig ha hørt på bilen din i løpet av gatebil og, men det ble det desverre ikke noe av. Tar det igjen neste gang. :) Takk for lånet av laderen forresten, fikk desverre ikke testet dBdrag`en engang til måtte dra hjem litt fort. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre.... Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre.... Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil... den teppeselger bilen til ketil så du kaller den,er litt små skummel lydmessig... :boxing Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre.... Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil... Er mange biler som blir spennende å høre i år... Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 den teppeselger bilen til ketil så du kaller den,er litt små skummel lydmessig... :boxing Alt annet ville overraske meg STORT... Jeg tar det som en selvfølge at den bilen blir meget godt og pent bygget samtidig som den låter meget bra. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Er mange biler som blir spennende å høre i år... Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet... Bilen din Lars Ove er høyt oppe på topp tre lista mi over biler jeg gleder meg til å se og ikke minst høre ! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Er mange biler som blir spennende å høre i år... Mulig jeg dukker opp med riskoker'n i noe uferdig stand til molde treffet... Hadde vært veldig gøy å fått tatt en titt på det prosjektet ditt ja! Husk skal du være med på finalen må du jo hente litt kval.poeng Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 MEN.... På hvilket treff skal vi alle møtes på en gang? Er det mulig å få det til? Er vel alltids noen som ikke kan pga jobb etc eller ikke er ferdig.. På finalen er det jo kun 10 biler maks i hver klasse, og det jeg sitter med inntrykk av er vi fler en dette.. Tenk dere det "gull" treffet da, alle som er engasjert i EMMA på et og samme treff!! DET HADDE VÆRT KONGE DET!! :pray Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er vel ikke bare nesten traktoren til Nautilus jeg er spent på å høre.... Kan vel ramse opp spennende biler som:Traktoren til Kenneth B,Seaten til Fido, Cossien til Jonny, Bobla til Forberg, skoda`n til Jan ove og ikke minst teppeselger bilen til Ketil + alle de jeg har glemt i farta og min egen bil... Helt klart mye bra biler på gang!! Ved at en vis herremann på Elverum driver å pusler med en Civic. Det blir nok ikke en konkuranse bil, men tror den kan bli morsom å ta en titt på. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg