EmmaNorway Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jan roger kommer i ettermiddag:) så da er det siste finjustering av lyden så får vi se hvor bra det blir:) Tror det ligger an til at der mange urolige sjeler I Vallhall på søndag formiddag.. :disco Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Tror det ligger an til at der mange urolige sjeler I Vallhall på søndag formiddag.. :disco Ja, og kjenner vi deg rett, så kommer du til å dra det ut i det lengste... He he he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 På Tynset har det vært dokkis-aften! Har laminert 200 A4 sider... Er jeg lei? JA!! Skal legge inn høygiret i morgen og onsdag... Kanskje jeg får sove ei hel natt snart..? Begynner å få et anstregt forhold til sparkel, sandpapir og vinyl nå... jeg viste ikke at du var kontor rotte :p må være forsiktig med å gjøre for mange doc på engang for da kan du bli head huntet som sekretær..... "Begynner å få et anstregt forhold til sparkel, sandpapir og vinyl nå.." håper det ikke blir skilsmise for finalen Erik Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ja, og kjenner vi deg rett, så kommer du til å dra det ut i det lengste... He he he... Hehe.. Er ikke det litt spennende da? kiddie Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hehe.. Er ikke det litt spennende da? kiddie hadde vært mulig med en kort "Vei beskrivelse for dummys" om hvor konkurransen skal være Kjetil?? :bump når er åpen for publikum? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Stemmer det att Lyd i bil konkurranse er FREDAG fra kl 0900. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hadde vært mulig med en kort "Vei beskrivelse for dummys" om hvor konkurransen skal være Kjetil?? :bump når er åpen for publikum? Her er kartet.. http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=cz&c=s&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.805941&y=59.9199&id=b_10.80594_59.9199&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom_out.x=45&zoom_out.y=11 Her er plakaten: http://www.emmaweb.no Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Stemmer det att Lyd i bil konkurranse er FREDAG fra kl 0900. Jepp. Og vi åpner for publikum fra kl 14.00 Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jepp. Og vi åpner for publikum fra kl 14.00 HUSK NÅ ENDELIG PÅ KAFFETRAKTE..................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 HUSK NÅ ENDELIG PÅ KAFFETRAKTE..................... Den er det jo du som har.. Og trenger.. Så jeg regner med at du tar den med. :yak: Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Gleder meg allerede jeg........... Skal bli spennende å se og høre noen av bilene deres LIVE........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Gleder meg allerede jeg........... Skal bli spennende å se og høre noen av bilene deres LIVE........... Det skjønner jeg.. kiddie Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er det noen av Emma gutta som skal til Oslo i helgen ? Jeg trenger dempe matter til å dempe 2 stk dører i en 2 dørs bil. Send meg en PM eller ring meg :-) :driving Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er det noen av Emma gutta som skal til Oslo i helgen ? Jeg trenger dempe matter til å dempe 2 stk dører i en 2 dørs bil. Send meg en PM eller ring meg :-) :driving Har Brown Bread på lager jeg.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Noen som fikk med seg MR.Emma på Mess-TV i natt. Evt. Fikk tatt det opp...hehe Hørte det kom inn noen fine mld...hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg