matador Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 desverre fikk jeg ikke hørt på vinner bilene i de andre klassene... hadde vært kjempe bra som utgangs punkt til neste år... gratulerer til alle deltakere og vinnerne!!! cheers :wave cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Var ingen tilbud om det nei, var bare hele fyren som ga med frysninger!! :) Blir nok en tur nordover til sommeren. Jeg SKAL IKKE bygge bil hele sesongen da...!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Var ingen tilbud om det nei, var bare hele fyren som ga med frysninger!! :) Blir nok en tur nordover til sommeren. Jeg SKAL IKKE bygge bil hele sesongen da...!! Toppers det cheers :thumb :ass Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Dere kjem nordover ja!!!!! hellothere Skal ikke se bort i fra det! hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Skal ikke se bort i fra det! hehe Hører det er flere konkurranser på planen for "nordnorge" neste sommer.:wave :wave Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hører det er flere konkurranser på planen for "nordnorge" neste sommer.:wave :wave unnskyld mitt nord norske språk men satan æ glede mæ.. :thumb happyhappy Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Får se om det ikke blir en tur innom EMMA sirkuset neste sesong ja. men først skal det bygges og deretter må jeg vell sette meg inn i klasser og regler og slikt. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Får se om det ikke blir en tur innom EMMA sirkuset neste sesong ja. men først skal det bygges og deretter må jeg vell sette meg inn i klasser og regler og slikt. ikke så dumt å undersøke litt om de forskjelige klassene før du begyner å bygge da,bare ett lite tips vist du skal satse på emma liksom.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ikke så dumt å undersøke litt om de forskjelige klassene før du begyner å bygge da,bare ett lite tips vist du skal satse på emma liksom.... Jonny har et poeng der. Finnes endel regler, og punkter vedrørende poeng som gjør at det er viktig å lese disse før man bygger. i ettertid kan det være for sent. Om man går for maksimale poeng vel og merke. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ja en ide å kjøpe boka og evt.cd før man hiver seg i bygging. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har ikke som noe mål å dra rundt og delta på konkuranser men stiller selvfølgelig opp når det er noe som skjer her oppe i nord. selvfølgelig er det en fordel å sette seg inn i regler osv men jeg konkurerer i ACAP og bygger deretter:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Var ikke så imponert over overskrifta nei... Byfolk... Bor du norda Sinsenkrysset, og driver med bil, så er du stempla... SLUTT Å SYT........... NESTE GANG DU E NEDAFOR EN TUR SÅ SKAL DU FÅ PÅ ÅSSEN DET SÅ UT NÅR JEG VAR I AVISA MED VOLVO`N MIN. (kiddie denne karen minner litt vår venn på rom 612) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har ikke som noe mål å dra rundt og delta på konkuranser men stiller selvfølgelig opp når det er noe som skjer her oppe i nord. selvfølgelig er det en fordel å sette seg inn i regler osv men jeg konkurerer i ACAP og bygger deretter:) Siden ACAP er den organisasjonen du sattser mest på, er det jo naturlig at du bygger deretter. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har ikke som noe mål å dra rundt og delta på konkuranser men stiller selvfølgelig opp når det er noe som skjer her oppe i nord. selvfølgelig er det en fordel å sette seg inn i regler osv men jeg konkurerer i ACAP og bygger deretter:) Greit nok det men er jo en ganske god ide å bygge etter emmas regler.har en stygg mistanke om a du vil ha høy score i acap da..... Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 men en liten avsporing her.... hvordan agjøres det hvilken klasse man skal delta i??? finner ikke noe om dette på websiden med mindre jeg endelig begynner å merke bivirkninger etter det partiet med billig sprit jeg kjøpte for en tid tilbake siden :hammer Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg