Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 men en liten avsporing her.... hvordan agjøres det hvilken klasse man skal delta i??? finner ikke noe om dette på websiden med mindre jeg endelig begynner å merke bivirkninger etter det partiet med billig sprit jeg kjøpte for en tid tilbake siden :hammer Den slalomsodaen er ikke bare å spøke med.har du vær på http://www.emmanet.com å lest.mulig det står der.husker ikke helt Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 joda fant det der jeg...hmm ser ut for at jeg må stille i Pro unlimited jeg da.... Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Eller pro sound only. Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ja noe sånt ja... må vel kanskje skaffe meg en slik regelbok jeg da...sånn just in case Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Får bruk for den ja. Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 SLUTT Å SYT........... NESTE GANG DU E NEDAFOR EN TUR SÅ SKAL DU FÅ PÅ ÅSSEN DET SÅ UT NÅR JEG VAR I AVISA MED VOLVO`N MIN. (kiddie denne karen minner litt vår venn på rom 612) He he he.. Du fortalte om det ihelga.. :) Var nesten verre i Nasjonen idag; der virka det som om jeg var en tunghørt bygdetulling med fritidsproblemer! :) :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 He he he.. Du fortalte om det ihelga.. :) Var nesten verre i Nasjonen idag; der virka det som om jeg var en tunghørt bygdetulling med fritidsproblemer! :) :hammer DET ER JO IKKE RART FOLK BEGYNER Å LURE PÅ DERE STEREO BYGGERE, NÅR ALLE AVISER STORT SETT BARE SKRIVER SHIT........ fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 He he he he he... No shit, Sherlock!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 GRATUELERER MED NM-SKALPEN KENNETH! det er deg vel undt etter et par timer i garasjen/bua... du får ha lykke til på EM-FINALEN. og ta med deg ei bøtte til deg og ei kjærring åt mej.... he,he ship o' hoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hører det er flere konkurranser på planen for "nordnorge" neste sommer.:wave :wave Kansje man skal prøve å yppe seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Kansje man skal prøve å yppe seg :) Det må du nesten gjøre.vi går å surrer med tanken om å få arrangert 3 EMMA konkurranser til å bynne med neste år.alta,nordkapp og tromsø.et par konkurranser vil være ilag med et "streetshow". Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Gode ideer, men er det ikke bedre å satse på ett megaopplegg med mulig god deltagelse en, flere konkurranser med dårlig deltagelse . Så jo hvordan det gikk med DB Drag i nord . Finalen i Kautokeino eller hvor det nå var endte med 6 biler . Men høres kult ut på Nordkapp platået, da får Turistene se noe annet en fjell å sjø . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Gode ideer, men er det ikke bedre å satse på ett megaopplegg med mulig god deltagelse en, flere konkurranser med dårlig deltagelse .Så jo hvordan det gikk med DB Drag i nord . Finalen i Kautokeino eller hvor det nå var endte med 6 biler . Men høres kult ut på Nordkapp platået, da får Turistene se noe annet en fjell å sjø . Mvh Vi blir å arrangere flere konkurranser av den enkle grunn at EMMA skal bli kjent i landsdelen og at de som er bilstereofrelst skal ha et tilbud om å kunne konkurere og treffe likesinnede.EMMA kommer nordover for å prøve å fremme sporten og skape mere interesse.ikke tjene penger.Hva dB-drag her nord gjorde gidder jeg ikke engang uttale meg om.Men det jeg vet er at det er absolutt plass til både EMMA og dB-drag her oppe. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vi blir å arrangere flere konkurranser av den enkle grunn at EMMA skal bli kjent i landsdelen og at de som er bilstereofrelst skal ha et tilbud om å kunne konkurere og treffe likesinnede.EMMA kommer nordover for å prøve å fremme sporten og skape mere interesse.ikke tjene penger.Hva dB-drag her nord gjorde gidder jeg ikke engang uttale meg om.Men det jeg vet er at det er absolutt plass til både EMMA og dB-drag her oppe. Bjørn Jo det er greit nok det, selv om jeg tror at de aller fleste her oppe vet om EMMA. Men å ha f.eks 3 konkurranser fra Tromsø å nordover høres for meg rart ut, hva med å iallefall få en i hvert nordlige fylke?. For egen regning skal nå jeg si at jeg trives særdeles godt med ACAP,og vil bygge mest i den retning, men kommer også til å delta på det jeg ellers rekker i landsdelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja da jeg har arrangert noen konkurranser i Nord så høres det litt mye ut . Men tiden vil vise og alle er jo tjent med at det lykkes . Vil jo også oppfordre alle som deltar i Acap om å ta turen om de kan . Men vi i Acap vil fortsette med få konkurranser og heller mobiliserer da . De 2 konkurransene i Hallen med 26 og 30 bilstereobiler er høyt men vi håper å toppe det . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg