Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet

Forberg

Anbefalte innlegg

men en liten avsporing her....

hvordan agjøres det hvilken klasse man skal delta i??? finner ikke noe om dette på websiden med mindre jeg endelig begynner å merke bivirkninger etter det partiet med billig sprit jeg kjøpte for en tid tilbake siden :hammer

Den slalomsodaen er ikke bare å spøke med.har du vær på http://www.emmanet.com å lest.mulig det står der.husker ikke helt

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SLUTT Å SYT........... NESTE GANG DU E NEDAFOR EN TUR SÅ SKAL DU FÅ PÅ ÅSSEN DET SÅ UT NÅR JEG VAR I AVISA MED VOLVO`N MIN. (kiddie denne karen minner litt vår venn på rom 612)

He he he.. Du fortalte om det ihelga.. :) Var nesten verre i Nasjonen idag; der virka det som om jeg var en tunghørt bygdetulling med fritidsproblemer! :) :hammer

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje man skal prøve å yppe seg :)

Det må du nesten gjøre.vi går å surrer med tanken om å få arrangert 3 EMMA konkurranser til å bynne med neste år.alta,nordkapp og tromsø.et par konkurranser vil være ilag med et "streetshow".

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ideer, men er det ikke bedre å satse på ett megaopplegg med mulig god deltagelse en, flere konkurranser med dårlig deltagelse .

Så jo hvordan det gikk med DB Drag i nord .

Finalen i Kautokeino eller hvor det nå var endte med 6 biler .

Men høres kult ut på Nordkapp platået, da får Turistene se noe annet en fjell å sjø .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ideer, men er det ikke bedre å satse på ett megaopplegg med mulig god deltagelse en, flere konkurranser med dårlig deltagelse .

Så jo hvordan det gikk med DB Drag i nord .

Finalen i Kautokeino eller hvor det nå var endte med 6 biler .

Men høres kult ut på Nordkapp platået, da får Turistene se noe annet en fjell å sjø .

Mvh

Vi blir å arrangere flere konkurranser av den enkle grunn at EMMA skal bli kjent i landsdelen og at de som er bilstereofrelst skal ha et tilbud om å kunne konkurere og treffe likesinnede.EMMA kommer nordover for å prøve å fremme sporten og skape mere interesse.ikke tjene penger.Hva dB-drag her nord gjorde gidder jeg ikke engang uttale meg om.Men det jeg vet er at det er absolutt plass til både EMMA og dB-drag her oppe.

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir å arrangere flere konkurranser av den enkle grunn at EMMA skal bli kjent i landsdelen og at de som er bilstereofrelst skal ha et tilbud om å kunne konkurere og treffe likesinnede.EMMA kommer nordover for å prøve å fremme sporten og skape mere interesse.ikke tjene penger.Hva dB-drag her nord gjorde gidder jeg ikke engang uttale meg om.Men det jeg vet er at det er absolutt plass til både EMMA og dB-drag her oppe.

Bjørn

Jo det er greit nok det, selv om jeg tror at de aller fleste her oppe vet om EMMA.

Men å ha f.eks 3 konkurranser fra Tromsø å nordover høres for meg rart ut, hva med å iallefall få en i hvert nordlige fylke?.

For egen regning skal nå jeg si at jeg trives særdeles godt med ACAP,og vil bygge mest i den retning, men kommer også til å delta på det jeg ellers rekker i landsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da jeg har arrangert noen konkurranser i Nord så høres det litt mye ut .

Men tiden vil vise og alle er jo tjent med at det lykkes .

Vil jo også oppfordre alle som deltar i Acap om å ta turen om de kan .

Men vi i Acap vil fortsette med få konkurranser og heller mobiliserer da .

De 2 konkurransene i Hallen med 26 og 30 bilstereobiler er høyt men vi håper å toppe det .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider