Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet

Forberg

Anbefalte innlegg

Jo det er greit nok det, selv om jeg tror at de aller fleste her oppe vet om EMMA.

Men å ha f.eks 3 konkurranser fra Tromsø å nordover høres for meg rart ut, hva med å iallefall få en i hvert nordlige fylke?.

For egen regning skal nå jeg si at jeg trives særdeles godt med ACAP,og vil bygge mest i den retning, men kommer også til å delta på det jeg ellers rekker i landsdelen.

Det arrangeres EMMA i bodø hvert år da blir det en konkuranse i hvert fylke.det må vi vel si oss fornøyd med hæ??vi slengte på nordkapp som en ide om en exotisk konkurranse.noe jeg tror blir sykt bra

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det arrangeres EMMA i bodø hvert år da blir det en konkuranse i hvert fylke.det må vi vel si oss fornøyd med hæ??vi slengte på nordkapp som en ide om en exotisk konkurranse.noe jeg tror blir sykt bra

Bjørn

Hei kommer resultatene fra Bodø med på Emmasiden ? artig å se resultatene fra Bodø også .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir å arrangere flere konkurranser av den enkle grunn at EMMA skal bli kjent i landsdelen og at de som er bilstereofrelst skal ha et tilbud om å kunne konkurere og treffe likesinnede.EMMA kommer nordover for å prøve å fremme sporten og skape mere interesse.ikke tjene penger.Hva dB-drag her nord gjorde gidder jeg ikke engang uttale meg om.Men det jeg vet er at det er absolutt plass til både EMMA og dB-drag her oppe.

Bjørn

Faktisk så kan det jo hende at det kommer deltagere fra både sverige og finnland til disse konkurransene. Emma er jo identisk oppbygd hva regler og dedømming i alle land. Men vi får vente å se.

Aten var faktisk veldig mye bedre en 3 minus og 15 cm slaps. :thumb

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å sløver på hotellet i Herning, Danmark nå.. Kom fram her kl 06 idag tidlig, etter 175 mil på ræva gjennom Italia, Østerrike og Tyskland! Trøtt ja.. Heng dere på neste år, folkens! EM er moro!!!!!!

Farsken ikke lengere bitten... uhhmmwhat? assman

men ellers så gikk det bra hæ?altså kjøreturen.

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider