Forberg Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 MEN.... På hvilket treff skal vi alle møtes på en gang? På finalen er det jo kun 10 biler maks i hver klasse, og det jeg sitter med inntrykk av er vi fler en dette.. Tenk dere det "gull" treffet da, alle som er engasjert i EMMA på et og samme treff!! DET HADDE VÆRT KONGE DET!! :pray Håper og tror finalen i år blir helt KONGE. Er bare at folk må få ut fingeren og komme seg på konkuranse og hente kval poeng så de kan bli med på finalen. And the winner is ..... :win Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Håper og tror finalen i år blir helt KONGE. Er bare at folk må få ut fingeren og komme seg på konkuranse og hente kval poeng så de kan bli med på finalen. Er vel forholdsvis godt igang der.. Satser på en eller to del konkuranser til før finalen.. And the winner is ..... :win Det er meg det vet du!! hihi :bump :boxing :bump Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 melder om at det snart kommer en blå golf på konkuranser...(på tide) Rekker du Oslo eller Rudskogen Langis.Må se den dashen. :) Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Rekker du Oslo eller Rudskogen Langis.Må se den dashen. :) Er det noe prosjekt tråd på denne golfen? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det var det.En scary Golf fra Tønsberg. :) Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 ESPL konkuransen i Ålesund 28, juli er alvlyst, og konkuransen i Trondhjem er flyttet til 13. August. Årsaken til dette, kan jeg sende til de som måtte ville vite det. Sitter her å leser gjennom diverse tråder og ser at mye av EMMA folket slenger litt meldinger her å der om hvordan det går med prosjektene sine og noen ironiske komentarer til hverandre. :rolleyes: Kansje ta å legge våre små ironiske komentarer under en felles tråd.... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Spennende med nye biler :pray Lurer på når vi får se en "Traktor" fra Tynset på konkuranse..... Litt nærmere jul! :) Det skjer ting, men det tar tid... :) Men slutt å kall Volvo'n min for traktor... :fuckme2: For helvete, det er da ingen bonde i hele verden som ville ha kostet på så møe pæng på en traktor!!!! He he... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Araber-yacht er et mer passende navn på flåta til Ketil.... :) Er det mulig å bare bli bedømt i install? Kun for å sanke kval.-poeng lissom?? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Tja.. Du kan jo være med selv om det ikke spiller.. Slipper masse minus pga. støy og lignende da vet du... Det er helt opp til deg selv om du stiller med eller uten lyd. Du kan jo "kaste" inn en spiller rett på frontsettet. f.eks. P.S. Du mangler hydraulikk bak for å få stoor40`n godkjendt som traktor. desuten har du samme dimensjon forran og bak på dekkene, og det er vel eller ikke på 430`n min.. :) Araber-yacht er et mer passende navn på flåta til Ketil.... :) Er det mulig å bare bli bedømt i install? Kun for å sanke kval.-poeng lissom?? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hadde vært veldig gøy å fått tatt en titt på det prosjektet ditt ja! Husk skal du være med på finalen må du jo hente litt kval.poeng Komponentene mine kommer ikke til treffet i Molde, så mulig jeg slenger inn noe billig fra butikken og setter inn bare for å få noen poeng.. Dashen, og baki blir ikke ferdig finishmessig.. Blir med en glatt glassfiber/sparkel overflate :) Men, alt dette om bilen blir ferdig lakkert i tide... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Rekker du Oslo eller Rudskogen Langis.Må se den dashen. :) Planen er å komme til oslo, trondheim og kristiansand hvertfall.. Prosjektråden ligger på vwaudi forumet... yodude Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Tja.. Du kan jo være med selv om det ikke spiller.. Slipper masse minus pga. støy og lignende da vet du... Det er helt opp til deg selv om du stiller med eller uten lyd. Du kan jo "kaste" inn en spiller rett på frontsettet. f.eks.P.S. Du mangler hydraulikk bak for å få stoor40`n godkjendt som traktor. desuten har du samme dimensjon forran og bak på dekkene, og det er vel eller ikke på 430`n min.. :) Ha'kke tre-punktsoppheng heller... Hah!!!! Så det så! :bump Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Er vel bare å fyre opp Esab`n å lage tre-punkt når du først er i gang der bak.... :bump Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Tosk... :fuckme2: Har seg slik at j har over to liter i motsetning til deg, så det er behov for lit mer eksos, og da har j ikke plass til 3-punkt.... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Til alle dere som ikke var på Gatebil i juli, her kan dere jo se hva dere gikk glipp av :popcorn Bilder fra Gatebil Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg