KennethB Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Og??????!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Com'on!? Rapport? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Da er det klart hvor Emma-konkurransen blir i Trondhjem. Vi stiller opp, sammen med Gatebil i Haakon VII gate nr 4 (Lade) på morran Kl 09.00. Vi oppfordrer alle til å ha muligheten til å være dere kvelden også, da vi vil stå like ved målgangen for Street-legal drag-racet som begynner der kl 18.00 og varer til 24.00. Konkurransen holdes sammen med Superstylig Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Com'on!? Rapport? :) og det kom lyd ut av noen av høyttalerene :-) Ville ikke høre noe særig på det da det ene båndet på diskanten tok kvelden på Rudskogen for ... hmmm 1 år siden.. bare sjekket at alt virket... Tar nok en 2-3 uker før jeg skal lytte ordentlig på det.. skal prøve å rekke Oslo konkurransen. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Tar turen til Trondheim og får installbedømming og kval-poeng bare.... Undere skal skje hvis jeg rekker å få lyd før den tid.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Og Oslo... :bump Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 nå er det endelig :disco i bærplukker`n igjen. det som gjen står nå er noen deksler, justering og litt :magic så er kanjse turbo og grund støy borte også, men innen Oslo skal det bli klart .. Bonden KennethB kom igjen så blir lyd i STOR 40 også til Oslo og kansje en :win :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 nå er det endelig :disco i bærplukker`n igjen. det som gjen står nå er noen deksler, justering og litt :magic så er kanjse turbo og grund støy borte også, men innen Oslo skal det bli klart .. Bonden Grættis!! Lykke til i Oslo Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Heisann, Bonden! Hmmm... Er ingen :magic , så det blir nok ingen 1. plass i Oslo... :) Men vi snakkes nok der! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Heisann, Bonden! Hmmm... Er ingen :magic , så det blir nok ingen 1. plass i Oslo... :) Men vi snakkes nok der! :) på innsatall så synes jeg att du er en :magic kenneth ! :respect Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Den gidder jeg ikke bruke tid på en gang, faller på sin egen urimelighet. Gratulerer! Der brukte du jo akkurat tid på den! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 på innsatall så synes jeg att du er en :magic kenneth ! :respect :thanks Setter stor pris på den der! :cocain: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Da har vi akurrat "landet" etter en uke i Finnland. Dere andre kan angre for at dere ikke ble med :D Vi har hatt en kjempetur. P.S. Grattis til Fido med en 2. plass Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Kjetil, hvordan er den 40% regel på godkjent utstyr til konkurransene? forklar det litt nærmere er du snill... alacocaina Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Heisan. Jeg skjønner ikke hvilken 40% regel du prater om.. Det eneste som jeg kanskje tror du mener er 10% regelen.. Den som gjelder hvis mere en 10% av komponentene til en konkurrerende i amatør, pro el. expert kommer fra en av leverandørene som ikke støtter oss. Send meg en pm med mailadressen din, så kan jeg maile over infoen. Kjetil, hvordan er den 40% regel på godkjent utstyr til konkurransene? forklar det litt nærmere er du snill... alacocaina Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg