TLAudio Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Rart det der med folk som aldri blir ferdig.. Ja også er det deg!!! Du bytter jo biler som folk bytter truser.. Men M5'n blir tøff da.. Med skikkelig strikk motor også.. :roll: Men til neste år... Da.... :fire: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 noen lyd huer her som skal på konkuransen i oslo...?? Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 noen lyd huer her som skal på konkuransen i oslo...?? si Da Yes Ja mail er også send til Emma høvdingen... Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 noen lyd huer her som skal på konkuransen i oslo...?? Jeg kommer til Oslo, med bil, som deltager :fire: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Gjør nok det ja, er på jakt etter flere poeng om en skulle være heldig, så kommer vel to fra Tynset så vidt jeg veit. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Pompel og Pilt på tur!!! :hammer Je blir heme.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 [ QUOTE=KennethB]Pompel og Pilt på tur!!! :hammer Je blir heme.. pompel å pilt? hehe....du får sagt det du bakken.....gleder meg til bilen din violin nå faktisk.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det gjør jeg også!!!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det gjør jeg også!!!! :) ja,den skulle ha gjort det nå plutselig synes jeg....hehe....har ikke godt av de tynset turene jeg,tar med meg mange rare fraser hjemmat.... :dj Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 He he... Jaså? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Eeeh,gutta... Trenger litt hjelp her.. Poster her siden jeg vet det finnes ekspertise blandt de som leser denne tråden jevnlig.. Se på dette laget i paint: Blir dette 2 ohm også med koblingen til venstre? Eller MÅ kablene innom ene elementet først for at total last skal bli 2 ohm? Tegning til høyre er hvordan Hertz selv beskriver parallel kobling for 2 ohm last av 4ohm's subwoofere.. I databladet til forsterkeren står det: Cont. power rating RMS/max. power woofer at 4 Ohms/12 V 1*140 W at 4 Ohms/13,8 V 1*170/340 W at 2 Ohms/13,8 V 1*250/500 W Kan noen hjelpe? :hammer Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det er bare to måter å tegne samme koblinga på.. Så lenge alle plussene er sammen og alle minusene er sammen.. så spiller det ingen rolle hvor de er sammen.. om de kommer sammen ved hvert element, ved forsterkeren, eller ved en kobling en annen plass spiller ingen rolle.. Eller.. klart det gjør.. praktisk talt, men ikke lastmessig.. hvis du skjønner hva jeg mener.. :) Edit: eller er det ikke like elementer? Kan se ut som to av elementene der er 2 ohm mens de to andre er 4.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ehh ja.. Det blir vel ikke no forskjell med de to koblingene der.. Bildet er litt lite på skjermen min, så jeg ser ikke helt, men.. Eeeh,gutta... Trenger litt hjelp her.. Poster her siden jeg vet det finnes ekspertise blandt de som leser denne tråden jevnlig.. Se på dette laget i paint: Blir dette 2 ohm også med koblingen til venstre? Eller MÅ kablene innom ene elementet først for at total last skal bli 2 ohm? Tegning til høyre er hvordan Hertz selv beskriver parallel kobling for 2 ohm last av 4ohm's subwoofere.. I databladet til forsterkeren står det: Cont. power rating RMS/max. power woofer at 4 Ohms/12 V 1*140 W at 4 Ohms/13,8 V 1*170/340 W at 2 Ohms/13,8 V 1*250/500 W Kan noen hjelpe? :hammer Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Takk Kjetil og MacSi.. :) Det er to elementer på 4 Ohm hver,ja.. Men da har jeg kobla riktig sånn som jeg har det nå.. :):):) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvor i Oslo er det konkurransen til helga holdes? Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg