Daft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvor i Oslo er det konkurransen til helga holdes? så langt jeg vet er det på Rådhusplassen / Akerbrygge.. men det kan vel Ketil si helt sikkert Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 noen lyd huer her som skal på konkuransen i oslo...?? Det går sterke rykter om at Jesus bilen til Ronny stiller til konkurransse i Oslo .... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Alle har hørt om den, men få har sett den... :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Det går sterke rykter om at Jesus bilen til Ronny stiller til konkurransse i Oslo .... Og hvilken bil er dette..? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 En Lancer som var med i multimedia ifjor... :) Bra bil!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 det begyner og ta form til Oslo lørdag Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Og hvilken bil er dette..? hellothere og du da RIZLa,når kommer du på din første EMMA konk? cossien er sulten på litt frokost... :deng hehehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Nok en gang hendvender jeg meg til dere o' altvitende!! Jeg har kobla opp 50mm2 fra batteri til bagasje fra før, men sjekka på forsterkeren idag og den tar MAKS 10mm2.. Så jeg trenger ei splitblokk.. Greit nok det, men MÅ jeg ha sikring der ifølge regelboka, når forsterkeren er sikret med utvendige sikringer? Eller hva om jeg kobler 50mm2 inn på en kondensator med digital topp , og 10mm2 ut til forsterker, MÅ jeg fortsatt sikre kabelen imellom kondis og forsterker? Og MÅ kabler være festet til bilen med minimum 15 cm avstand? Jeg skjønner at jeg ikke MÅ,men taper jeg poeng på innstallasjon? Siv har regelboka hos seg,skjønner dere.. Har ikke egen utgave her nå.. Fint om noen av dere guru'er kunne svart på dette før klokka 16.00 imorra,så jeg får handla det rett etter jobb om jeg trenger sikringsblokk istedet for splittblokk..:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kjøp ei sikringsblokk, og fest kablene dine du... Hvorfor ta snarveier? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kjøp ei sikringsblokk, og fest kablene dine du... Hvorfor ta snarveier? :) Ok:) Bare lurte, siden det er mer for ei sikringsblokk en ei splittblokk.. Har blitt gnien..:) Økonomi prosjekt, jo!!:roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 det begyner og ta form til Oslo lørdag Bonden Morro å se inst i franskmenn :) Ble bra dette. Forsterkeren funket som krutt gitt, duverden hvor mye som bodde i den subben min som jeg ikke viste om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 det begyner og ta form til Oslo lørdag Bonden Ser ut til at du er klar for konkuranse, ja.. Ble pent det der.. Gjordt alt selv? *kremt-kremt* Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Greit nok det, men det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hue også! :hammer Men tilbake til emnet; Jeg kjører alt, altså batterier, kondiser, lader og forsterkere inn på samme sikringsblokka... :) I tillegg så har jeg automatsikringer på batteriet, kondisene og laderen pga kabellengda... Godt å være helt sikker! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Greit nok det, men det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hue også! :hammer Men tilbake til emnet; Jeg kjører alt, altså batterier, kondiser, lader og forsterkere inn på samme sikringsblokka... :) I tillegg så har jeg automatsikringer på batteriet, kondisene og laderen pga kabellengda... Godt å være helt sikker! :) Skjønner.. Blir ikke SÅ ekstremt i bilen min,da.. Har jo kun en forsterker som last på batteriet, så da blir det hovedsikring forran(automat), med 60Amp glass sikring på splittblokka bak.. Eventuellt en kondis mellom sikringsblokka og forsterkeren.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Oki. :) Stå på!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg