Gå til innhold

En liten tanke vekker til alle som er negative til styling/show biler!

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og du ser jo selv Eye_candy, du er raskt ute å kritiserer de som er ute etter kjøreglede ved form av veiholdning og mye motor.. Så du er ikke noe bedre enn de som kritiserer for plastraketter osv..

 

 

Kritisere ingen ting jeg...bare ser på ting med forskjellige øyne...vi bygger jo selv banebiler,showbiler, restaurer o.s.v eneste er det at folk rakker mer ned på show biler enn bane/restaurerte....selvom showbiler er mest jobb

 

Husk også at de som bygger de råeste bilene har dette som pynte gjenstander ikke bil til å bruke til dagli.....man setter seg ikke med den styggeste arbeidsbuksa i en hvit soffa....:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er jo innefor skjermene både foran og bak, hva skal du med bredding da?

 

Og hva faen er vitsen med å ta bort håndtaka? Snart tar vel folk bort vinduer og lykter også...

 

Å ha brede skjermer som du aldri vil klare å fylle ut er noe av moten rundt om i verden innen show biler på samme måte som å fjærne håndtaka...

 

Hvorfor går damene i høye sko?...hvorfor bruker man deo? hvorfor bruker man gele...? hvorfor har vi bil når man kan ta buss?

 

Håper du forstår jeg ikke kristisere på noe som helst måte bare prøver å få folk til å tenke over dette her.....vil også legge til at vi bygger bane biler som er lett vekta og trimma...men lagde det innlegget for å prøve at folk skal respektere de forskjellige måtene å bygge på

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha brede skjermer som du aldri vil klare å fylle ut er noe av moten rundt om i verden innen show biler på samme måte som å fjærne håndtaka...

 

Hvorfor går damene i høye sko?...

 

Og hva syns menn om kvinner som har 2kg sparkel i ansiktet, 10kg smykker, mintgrønne pumps, Rosa boblejakke, 1kg silikon i hvert bryst, 5cm lange rødlakkerte negler og en parfymestank som ikke ligner grisen?

 

Når jeg ser på bildene du viser så lurer jeg på om det er om å gjøre å ha mest mulig krims krams på bilene? Noen ganger trenger enn ikke å spise det siste pizzastykket for å si det sånn...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva syns menn om kvinner som har 2kg sparkel i ansiktet, 10kg smykker, mintgrønne pumps, Rosa boblejakke, 1kg silikon i hvert bryst, 5cm lange rødlakkerte negler og en parfymestank som ikke ligner grisen?

 

Med tanke på at dette er 99% av damene man ser på tv`en regner jeg da med at det er det gutter flest liker....klart...vil alltid være noen som liker damer med hår under armene...mer skjegg enn en mann, og sammengrodde øyenbryn.... :pray

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at dette er 99% av damene man ser på tv`en regner jeg da med at det er det gutter flest liker....klart...vil alltid være noen som liker damer med hår under armene...mer skjegg enn en mann, og sammengrodde øyenbryn.... :pray

 

Flott svar.. Viser litt av din kapasitet til å fungere i diskusjoner om et emne som du selv har skapt... :rolleyes:

Gidder ikke å diskutere dette noe mer, hvis du absolutt vil bygge romskip så skal du få lov til det..., respekter at andre ikke liker det og vica versa..

 

Avslutte abbonement på tråd

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott svar.. Viser litt av din kapasitet til å fungere i diskusjoner om et emne som du selv har skapt... :rolleyes:

Gidder ikke å diskutere dette noe mer, hvis du absolutt vil bygge romskip så skal du få lov til det..., respekter at andre ikke liker det og vica versa..

 

Avslutte abbonement på tråd

 

Beklager hvis du tok det sånn...var ment som et innlegg med ironi....la ved disse bildene for å vise det litt mer ekstreme...og som jeg har sagt...jeg respektere alt alle syns mener om bil.....og har vel aldri påstått at jeg liker den typen bil bedre enn andre typer bil...jeg syns showbil/normalt styla bil/banebil/ driftbiler/ dragbiler/restuaretebiler/ Roddere/ bruksbiler er like fett og respektere alle bygg på samme måte...vi bygger like mye romskip som andre type biler...tror det er mange som missforstår hva jeg skal frem til med denne tråden...

 

vi må starte å respektere hverandres stiler mer her i Norge...alle har hver sin smak og hver sin bak..:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig. Jeg holder som regel meningene mine for meg selv angående andre folks smak og stil men noen ganger bør man si i fra for deres egen del:

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_009.sized.jpg

 

 

det der er voldekt av 240 på høyt nivå.

"at styla en 240, er som at sminka en gris" som svensken sier...

 

ett bra eks. på styling på en 240 er bilen til Texascom...

 

syns mange av bilene som har blitt posta her nå er fete, men man må vite når man har gått for langt, og de er det mange av.

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er voldekt av 240 på høyt nivå.

"at styla en 240, er som at sminka en gris" som svensken sier...

 

ett bra eks. på styling på en 240 er bilen til Texascom...

 

syns mange av bilene som har blitt posta her nå er fete, men man må vite når man har gått for langt, og de er det mange av.

 

Det er jo det som er poenget med "den enes sides poster" her inne da!! Hvem bestemmer når ting går for langt? Du? Personen som driver det selv?

 

Kan ikke folk få lov til å gjøre slikt som dem vil med bilene sine eller? Du sier jo mange har gått for langt men er det du som bestemmer dette? Du synes kanskje det men det betyr ikke at dem har gått for langt for det. ;) sm38.gif

 

Eller poenget er vel at alle må få lov til å synes hva dem vil men å MOBBE noen for det som dem gjør er unødvendig og meget barnslig. Går heller an å få det frem som konstruktiv kritikk. Go helg folkens :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg hvordan folk bygger bilene sine, bare de er fornøyd med bilen. På den annen side forbeholder jeg meg retten til å ha mine meninger om bilene, og hvordan de er bygd.

 

Jeg er dritt lei av alle biler som er dynga ned med spoilere. Det er så utrolig mange som tror du får pokal av å krysse av alt i stylingkatalogen. Svært få som tenker seg om før de kjøper dårlig plastik og hva det gjør med utseendet på bilen og om alt passer sammen. I 99% av tilfellene har det jo rævva passform, been there done that.

 

Og når skal folk bli lei av M3-speil...... Kjøpte og satte på mine i '97 (antagelig første ikke-bmw som hadde det her på bjerget), var driiit lei de i 2000.

 

Hvorfor modder ikke flere orginaldelene? glatter, fjerner profiler, fjerner/flytter blinkere osv. De passer ihvertfall den oprinnelige "siluetten".

 

Må innrømme at jeg har vært igjennom "krysse av i katalogen-perioden" jeg også. Kanskje det er noe vi alle må igjenom.

 

Personlig liker jeg best biler som er glatte, og du må kjenne bilmodellen for å se hva som er gjort. Denne stylingen er mer tidløs også, bare små justeringer her og der som trengs hvert år, og bytte hjul i ny og ne.....

 

Men each to their own..............

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Polo Classic så fint putter det:

Samme for meg hvordan folk bygger bilene sine, bare de er fornøyd med bilen. På den annen side forbeholder jeg meg retten til å ha mine meninger om bilene, og hvordan de er bygd.

 

La oss holde oss til tråden. Man kan ytre sine egne mening, men å kritisere hverandres meninger er totalt unødvendig da du aldri klarer å endre en persons mening om en ting. Ingen personer har likt smak, derfor blir veldig få biler helt like. Ta det til etteretning.

 

Blir det mer drittslenging mellom folk så slettes hele melding, uansett hvor mye annet konstruktiv du har kommet med. Blir det mye søppel stenges tråden. Ta dette som første, siste og eneste advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i veldig masse som blir sagt her...

Mange har sterke meininge om kva som er fint og kva som er stygt.

Begynner nesten å bli lei maset av kva eg "må" ha/gjer til bilen min...

 

Er tross alt eg så må gjer det, eg så må kjøpe det...

Eg er ikkje interessert i å bytte motor eller turbokonvertere motoren min, pga at eg synes bilen er for ny og eg har for lite peil til å begynne på den biten.

 

Da har eg heller lyst til å sette på nye fangere, men det trenger eg penger til no. *blablabla*

 

Det var igrunn mine punkt, eg er berre lei maset av at alle skal fortelle meg kva som er bra å kva som er dårlig...

Eg greier faktisk å sjå det sjøl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat et emne som bare dukker opp hos bil-interesserte, men også hos mange andre interesser. Folk har meninger og smak, de som er så teit at de tror at alle har lik smak som en selv må begynne å tenke på hjem veien.. Hvis alle hadde hatt lik smak og like biler, hadde heller ikke miljøet hvert så stort som det er idag. Miljøet er vel ikke bare stereo freaks eller bare tunere? La det være godt å bladet og respekter andres smak og interesse innenfor bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye artige innlegg her, så da må jeg nesten slenge ut min mening også. jeg syntes at folk skal få lov til å gjøre som de vil, for da får vi litt variasjon i bilparken.

 

nå skal jeg faktisk være litt slem mot porsche klubben, men det er sannheten. når de er på treff, så er den største forskjellen på bilene fargen og felger. stort mer enn det er det ikke.

 

jeg for min del har fått både ris og ros for det jeg gjør med bilen min, men jeg gjør det fordi jeg vil ha en 944 som skiller seg ut litt. desverre så tar det tid med bilen min siden jeg bygger motor og resten paralellt. planen er å få en bil som går friskt, har et bra understell (nytt demper oppsett, foringer, senking, camber-adjusters, bremser osv) samt å dra bilens utseende fram 15-20 år, men fortsatt beholde bilens særpreg som den ble så kjent for.

 

oppå det så vil jeg beholde en diskret look på den. føler at en lakk som skriker "HER ER JEG" og nok dekor til å fylle opp sidene på nasa' space shuttle blir litt i meste laget på den typen bil.

blir en enkel mørk farge med litt effekt i lakken, lett sotede ruter (ikke mafia limo tints) 18" felger, ny front, sideskjørt, hekkskjørt og en vinge (ja en vinge :oohh )

men det skal legges til at alle yttre forandringer har en misjon. form følger funksjon og KISS prinsippet gjelder i aller høyeste grad.

 

men som sagt, det blir en stund til bilen ser dagens lys siden jeg ikke gidder å trille ut en halvferdig bil for sommeren for så å trille den inn igjen for å bygge om mer.

 

men i bunn og grunn så ville jeg egentlig bare fram til at det er en bra ting at folk har forskjellig smak :)

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår