Gå til innhold

GI bort penger? LOL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

ok? takk for det... neivell, om du mener at det er greit med et vanelig domene og webhotell til 30kr mnd så greit for meg...

virket jo som om du viste alt om alle da...

Har jeg nevnt om noe til 30kr. Du siterer bare reklame banners du finner på alskens sider...

jeg vet ikke noe spesielt om noen, utenom det de skriver her. heyyou

ha en fortsatt wonderful kveld!

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først må jeg bare si at jeg ikke hadde tid til orket å lese over alle innleggene så det er my bad hvist det er nevnt før :)

Går det ikke ann å opprette et 1900 nummer på bilforumet da?

F.eks send en melding til 1965 å donere 10 kr til bilforumet. Hadde ikke det vert en god ide da?

Lettvint og greit.

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild guess, ingen gadd å gi penger?

Edit: må bare nevne at jeg har ingen anelse om hvor mye/lite som har kommet inn eller noe sånt

Faktisk, fantastisk hyggelig og få en slik en melding med litt gladtone i seg.

Visst ingen gadd og gi penger må det jo nesten være en grunn? Kanskje det jeg mente hele tiden ikke var et skudd i mørket...

Jeg stiller også spørsmål til hvor pengene som kommer inn, forsvinner hen? Ikke det at jeg direkte mener at eierne av denne siden putter de i egen lomme, men mange mennesker ville ha gjort det. (penger rett i hånda liksom, må jo smake like godt som gratis mat:P) For ingen donore har kontroll på hvor pengene går hen. Men nå som banneret er borte er vel dette enmet foreldet..

Mvh Hilsen Alexander.

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare si at jeg ikke hadde tid til orket å lese over alle innleggene så det er my bad hvist det er nevnt før :)

F.eks send en melding til 1965 å donere 10 kr til bilforumet. Hadde ikke det vert en god ide da?

Lettvint og greit.

Høres jo ut som en ide, og nei, den er ikke nevnt før. Men ville du gitt 10kr til noe du aldri vet kommer frem til det det er ment for? Men det kan jo seff gjøre det! Alle muligheter er åpne...

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettvint og greit.

Hvor 70% av pengene ender opp hos teleselskapet i stedet for bilforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette står på hovedsida:

"Donere penger til bilforumet.

Vi har fått inn en del henvendelser om folk som ønsker å donere penger til bilforumet.net. Vi er selvfølgelig takknemlige for dette og vi har endelig fått laget en løsning for dette."

:roll

Er det bare meg som synes det er her et lusent triks for og få penger...hvem vil vel BARE GI bort egne penger...? heyyou

Jeg vil bare si at jeg er JÆVLIG takknemlig for Bilforumet.nets eksistens, og jeg har donert flere hundre kroner til de. All hjelpen jeg har fått på dette forumet, og alt jeg har lært i løpet av det året jeg har vært medlem her er verdt mye mer enn hva jeg har donert vekk.

De folka som driver dette forumet har en ganske formidabel femsifret årlig utgift for å holde dette forumet ved like, og jeg må si at jeg blir forbanna av å lese slike utakknemlige og korttenkte innlegg som det du vrir ut av deg.

Du skulle hatt buksevann.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er JÆVLIG takknemlig for Bilforumet.nets eksistens, og jeg har donert flere hundre kroner til de. All hjelpen jeg har fått på dette forumet, og alt jeg har lært i løpet av det året jeg har vært medlem her er verdt mye mer enn hva jeg har donert vekk.

De folka som driver dette forumet har en ganske formidabel femsifret årlig utgift for å holde dette forumet ved like, og jeg må si at jeg blir forbanna av å lese slike utakknemlige og korttenkte innlegg som det du vrir ut av deg.

Du skulle hatt buksevann.

Visst de ikke hadde hatt penger til det i utgangspunktet hadde de vel aldri startet det!

Skjønner hva du mener. Såklart det er et visst ansvar og en viss pris, men akkurat det fem sifra beløpet ditt, det tror jeg du ABSOLUTT ikke har på svart hvitt.

Flott at du har fått mye hjelp her da! Det er jo en av hovedgrunnene til at det eksisterer :P

Buksevann er tøft... :P:P

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dratt inn 350kr i donor! :D

Hvis man vil donere noe til BF, eller gjøre noe. Så kan man bare komme på SOUND&TUNING messa vår :D

:D:D

Les mer

http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=73&cat=NEWS

Da kan jeg stille meg opp og skryte over at jeg har donert 2/3 til dette forumet :p

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst de ikke hadde hatt penger til det i utgangspunktet hadde de vel aldri startet det!

Skjønner hva du mener. Såklart det er et visst ansvar og en viss pris, men akkurat det fem sifra beløpet ditt, det tror jeg du ABSOLUTT ikke har på svart hvitt.

Flott at du har fått mye hjelp her da! Det er jo en av hovedgrunnene til at det eksisterer :P

Buksevann er tøft... :P:P

De startet dette forumet på grunn av interesse, og alle bruker penger på interessene sine. Det kan vel dette forumet dokumentere mer enn noe annet.

Punkt to, så er vi blitt presentert for alle utgiftene administratorene har. Spør Marius, så får du de.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De startet dette forumet på grunn av interesse, og alle bruker penger på interessene sine. Det kan vel dette forumet dokumentere mer enn noe annet.

Punkt to, så er vi blitt presentert for alle utgiftene administratorene har. Spør Marius, så får du de.

Du får det til og høres ut som at å drive et forum er dyrere en diamanter.

Jeg driter i hvilke utgifter de har, forumet er oppe. Hadde de ikke hatt penger til det ville det ikke vært oppe heller. Og siden de ikke tvinger folk til å betale for denne tjenesten så trenger de vil ikke direkte så mye penger av folk heller?

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endel her som har spist noe rart el... synes forumet er bra :thanks grei måte å få råd om ting og om hva som skjer og alla fete bilder fra treffene en går glipp av--... skal være glad det er gratis.. for noen av oss ville lett betalt for å bli kvitt noen av dere idioter :cab

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endel her som har spist noe rart el... synes forumet er bra :thanks grei måte å få råd om ting og om hva som skjer og alla fete bilder fra treffene en går glipp av--... skal være glad det er gratis.. for noen av oss ville lett betalt for å bli kvitt noen av dere idioter :cab

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår