Gå til innhold

GI bort penger? LOL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Wild guess, ingen gadd å gi penger?

Edit: må bare nevne at jeg har ingen anelse om hvor mye/lite som har kommet inn eller noe sånt

er ofte slik at det er mange som kommer til å gi om det ikke hadde vært for.... også ..... vel. får satse på at mange kommer på arangementer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

måtte si noe :boxing mye dumt her... :aug: bare å stå på yodude her på sia fant jeg ut at ved å kjøpe tak i stockholm,sparte jeg halv pris... 12 000 her ,6 i sverige..tar meg en feste tur :naaaws

Joda, passet utrolig bra inn i emnet denne tråden omhandler gitt :hammer

Flott at du fikk deg et billigere panser da!

Brukte du pengene du sparte på dette forumet? hehe...

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, passet utrolig bra inn i emnet denne tråden omhandler gitt :hammer

Flott at du fikk deg et billigere panser da!

Brukte du pengene du sparte på dette forumet? hehe...

poenget er at en kan få hjelp her.. gratis.. var et eksempel.. lær deg å lese var et tak ,ikke panser :hammer :boxing men du får mene hva du vil.. nei alle pengene går til bilene.. :chevy

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sitter å sier at hvis de ikke viste det kostet penger hadde de ikke startet noe. tror du BF regnet med at det skulle bli norges største bilforum? å siden su sier det er så billig, det er ikke server plass, databaseplass og domene som koster. Det er båndbredde...... personlig var jeg så heldig å få 1500mg i båndbredde og 2.5gig med serverplass for 1000 spenn i året el. no

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheMoonMan: Vet du hva som er LoL? Du er LoL, du er skikkelig LoL faktisk...

post-4-1118419296.jpg

Finn deg en lite brukt Blogg du kan skrive dritt på...

Denne tråden burde låses og settes som sticky til skrekk og advarsel...

Vet du hvem som er datanerd? Du er datanerd... og visst du blander datanerd og en bil elsker, får du en blanding med uspiselig drit. Nesten som eplekake blandet med fiskesuppe.

:hammer

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår