Gå til innhold

GI bort penger? LOL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvis bilforumet.net hadde blitt betalingsopplegg hadde jeg helt fint betalt og har planer om å donere en slant eller to til alle moderatorene som sitter på frivillig basis og gjør "jobben" sin.

Du vil aldri donere penger til moderatorene, men til "driftsbudsjettet" for bilforumet.net. Jeg vil aldri se noen av pengene som blir donert inn og det har aldri vært meningen. Penger som kommer inn går i det fulle og hele til å dekke utgifter ved drift av serverne, innkjøp av nye servere og linjeleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du vil aldri donere penger til moderatorene, men til "driftsbudsjettet" for bilforumet.net. Jeg vil aldri se noen av pengene som blir donert inn og det har aldri vært meningen. Penger som kommer inn går i det fulle og hele til å dekke utgifter ved drift av serverne, innkjøp av nye servere og linjeleie.

Nei det ble nok litt "feil" skrevet... :) Regner ikke med at pengene går rett i lomma til dere, men til å opprettholde bilforumet.net som du skrev! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk donert. Tror du jeg donerer til meg selv? Pengene går til å drifte forumet, som faktisk ikke er gratis. Det er ikke (og har aldri vært) slik at det er VI om får pengene til vår privatøkonomi....

Jeg ser du er fersk bruker hos oss, kanskje du skal få litt fartstid på forumet først før du lager slike objektive tråder.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fred_stian er et typisk eksempel på typen folk man kanskje kunne ha luket ut ved å ta http://www.bilforumet.net til "the next level".

Jeg tror ikke det hadde vært dumt å feks betalt 250,- for å få tilgang til å bruke forumet. Altså må man være registrert betalene bruker for å skrive innlegg. Det kan jo fortsatt være gratis å lese......?

Kanskje et medlemskort med fordelsavtaler i diverse butikker/verksteder.

Et forum med så mange brukere bør også kunne leie feks Rudskogen et pat ganger i året til kjempetreff med utstilling, banekjøring osv.

http://www.bilforumet.net har veldig mange registrerte brukere som ikke er aktive.

Mistenker litt at å resete medlemslisten ikke er interessant sidene forumet har så mange "medlemmer".

Jeg betaler gladelig feks 250,- i året for å bruke et forum med andre likesinnede. Betaler ingenting slik det er i dag. Kan ikke være så vanskelig å få ryddet opp her!

Moderatorene gjør sikkert en stor og bra jobb, men kanskje litt i det skjulte.

Irriterer meg grønn over dere noen ganger, men alt i alt har dere fått til noe stort her. Håper dere klarer å se potensialet i det dere har fått til :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey jeg sysn vi like godt skla stenge av hele denne tråden.den fører ikke til noe annet en kvalme og uoverstemmelse!!

Jonaldo har noen gode poeng, som moderatorene kan tenke over. Hvorfor stenge en tråd med konstruktiv kritikk? Jeg ville ikke betalt 250kr for dagens tilbud, men kunne nok slengt inn bittelitt hvis det ble en mer profesjonell betalingstjeneste med flere seriøse mennesker.. Det er i overkant mange fjortiser og arbeidsløse her innimellom. Dessuten savner jeg Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonaldo har noen gode poeng, som moderatorene kan tenke over. Hvorfor stenge en tråd med konstruktiv kritikk? Jeg ville ikke betalt 250kr for dagens tilbud, men kunne nok slengt inn bittelitt hvis det ble en mer profesjonell betalingstjeneste med flere seriøse mennesker.. Det er i overkant mange fjortiser og arbeidsløse her innimellom. Dessuten savner jeg Asim...

Konstruktiv kritikk? nei her er det drittslenging. Ser du ikke forskjell?

Alle som misliker bilforumet så sterkt kan jo bare bli med på et annet forum. be4you sitt kanskje? er litt mer seriøst der. mye folk innom der som kan mye.

så om dere misliker bilforumet.net så mye hvorfor er dere her da? poengløst å sitte sutre her inn. logg av og finn dere et annet sted. du slenger jo dritt selv nå som en "fjortis og arbeidsløs" som du kaller dem. Er jævlig frekk akkurat den kommentaren din. Poengløst å kritisere andre for noe du selv er skyldig i.

Amen.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv kritikk? nei her er det drittslenging. Ser du ikke forskjell?

Alle som misliker bilforumet så sterkt kan jo bare bli med på et annet forum. be4you sitt kanskje? er litt mer seriøst der. mye folk innom der som kan mye.

så om dere misliker bilforumet.net så mye hvorfor er dere her da? poengløst å sitte sutre her inn. logg av og finn dere et annet sted. du slenger jo dritt selv nå som en "fjortis og arbeidsløs" som du kaller dem. Er jævlig frekk akkurat den kommentaren din. Poengløst å kritisere andre for noe du selv er skyldig i.

Amen.

Ok, JONALDO hadde smarte innspill. Resten av dere er på nivået "Jævla idiot!!!!".

Jeg misliker ikke forumet, men jeg nevner det bare fordi det er relativt synlig til tider. Traff jeg et sårt punkt? Mulig jeg er treg, men jeg forsto ikke hva jeg skyldig i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg denne tråden sporer veldig av fra hovedtemaet, nemlig donering av penger.

Siden folk sier at Jonaldo har noen veldig gode poeng så får man vel svare litt på de.

Svar:

*Et forum med flere tusen mindreårige idioter som tror de vet alt. *Bilforumet.net har ikke fått et frynsete rykte pga ingenting.

*80% av innleggene er bare piss og fyllstoff.

*Moderatorer som styrer forumet etter dagsformen.

*Ingen fordeler som medlem.

*Ingen organiserte happenings.

*+mye annet å sette fingeren på.

* 18årsgrense på forumet hadde vært fint. Mange har foreslått det, men det er teknisk umulig å gjennomføre.

* Jaok.

* Er enig at det er veldig mye piss som blir postet, men det er umulig for oss moderatorer å få med oss alt. Bruk Report-knappen for harde livet. Den siste uken har det kommet inn 1 (en) rapport på ting som bør slettes. Ønsker du mindre piss, så gjør en liten innsats sjøl for å gjøre forumet bedre.

* Jeg ser de fleste poster som blir stengt og slettet og jeg ser ingen som har blitt stengt feil. Tipper du skriver akkurat det der fordi du var irritert over at jeg slettet en tråd du startet med masse spørsmål om hvordan du brenner en dvd på din nye bærbare pc osv. Var det ikke akkurat du som snakke om 80% søppel på forumet?

* Hva slags fordeler skulle man hatt som medlem? Du har personer her med alle typer biler i alle prisklasser. F.eks 10% rabatt på alt hos mekonomen, veng o.l. ville vært interesant for noen, men totalt uinteresant for flesteparten.

* Bilforumet.net har forsøkt å arrangere et treff på Vålerbanen. Dette ble veldig godt mottatt her på forumet, desverre hadde 90% av folkene det bare i kjeften og oppmøtet var EKSTREMT lavt. Håkon A og marius satt da igjen med et STORT underskudd på arrangementet og da frister det ikke mye å gjøre noe slikt igjen.

* Det er bare å komme med forslag. Alle forslag som ansees for å bra for størsteparten av brukerne vil nok bli gjennomført.

Bare et par vise ord på slutten.

Det er sinnsykt lett å klage på alt andre gjør, men det er ikke like lett å gjøre det noe bedre sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net har veldig mange registrerte brukere som ikke er aktive.

Mistenker litt at å resete medlemslisten ikke er interessant sidene forumet har så mange "medlemmer".

Jeg betaler gladelig feks 250,- i året for å bruke et forum med andre likesinnede. Betaler ingenting slik det er i dag. Kan ikke være så vanskelig å få ryddet opp her!

Jeg mistenker at noen av brukerne her har flere nick som dem bruker, et vanlig et, og et som dem bruker når dem kjeder seg og vil lage kvalme.. :fuckme2:

Hvorfor ikke bare starte med en betalingsordning for å bli medlem, ser ikke helt problemet.. Tror helt klart at det vil høyne standarden her, og ikke for å fornærme noen her, men jeg tror jaggu det trengs..

Jeg har ikke like lang fartstid her som enkelte, men ivertfall nok til at jeg klart føler at jeg har en "uttale-rett", og jeg begynner å bli seriøst lei av elendige dritt-tråder med overskrifter som "Hjelp", eller møkka-poster som er postet kun fordi medlemmet vil komme med en dum ytring. Den store majoriteten gidder aldri å bruke søkefunksjonen, noe som resulterer i MANGE poster med akkurat det samme spørsmålet, som bl.a jeg må svare på.. Er så unødvendig at jeg finner knapt ord :aug: . Et lite eksempel, igår byttet jeg fordeler på bilen og klarte fint å bruke søkefunksjonen for å finne en tråd som gav meg den infoen jeg trengte, uten måtte lage en nå tråd om akkurat det, gjerne i både merkeforumet og i Teknikk forumet..

Jeg innrømmer lett at jeg har en og annen postwhore post, eller generellt en post som faller inn under nevnte kategori, men langt ifra i samme grad som enkelte.. Det var en egen tråd om akkurat denne søppelpostingen, til og med den ble spammet ned angry ..

Ha en fortreffelig helg..

Hilsen en lett irritert Bjørn som gladelig betaler medlemsavgift..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, JONALDO hadde smarte innspill. Resten av dere er på nivået "Jævla idiot!!!!".

Jeg misliker ikke forumet, men jeg nevner det bare fordi det er relativt synlig til tider. Traff jeg et sårt punkt? Mulig jeg er treg, men jeg forsto ikke hva jeg skyldig i...

hvordan kan du kalle oss idioter??vi vil faktisk donere her.la vær og kritiser så fælt.alle har sine meninger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal donere penger. som mange andre har sagt.. dette er som en gratis skole( der vi slipper fravær:P:P) vi lærer veldig masse om forskjellige ting vi har intresse for.. slutt og klag.. tenk på admins da.. bruker fritid osv for og kunne hjelpe DEG!!!! og da burde ikke du sitte og klage på at å donere penger er dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg..enkelte er virkelig så store i munnen, at det er på grensa til kvalmt. :aug: Hvis man misfornøyd med dette forumet, så gå og finn et annet et da! Men hvilket forum er like stort, og mer seriøst enn dette?? På dette forumet, har man brukere fra hele landet. Det er tusenvis av registrerte brukere her. Noen er useriøse, andre er svært så seriøse, andre sånn midt imellom. Sånn er det bare på et større forum.

Enten så donerer man, eller ei. Jeg har ikke noe problem med å gi en slant til de som driver dette forumet.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg..enkelte er virkelig så store i munnen, at det er på grensa til kvalmt. :aug: Hvis man misfornøyd med dette forumet, så gå og finn et annet et da! Men hvilket forum er like stort, og mer seriøst enn dette?? På dette forumet, har man brukere fra hele landet. Det er tusenvis av registrerte brukere her. Noen er useriøse, andre er svært så seriøse, andre sånn midt imellom. Sånn er det bare på et større forum.

Enten så donerer man, eller ei. Jeg har ikke noe problem med å gi en slant til de som driver dette forumet.

Enig der..sånn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår