Gå til innhold

GI bort penger? LOL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

at alle sammen høres ut som en flokk høner som gjentar hverandre!

Selv hadde jeg aldri giddet å starte en ny tråd om dette emnet slik som trådstarter, men siden dette er den eneste tråden jeg har inntrykk av at moderatorene leser for tiden: KAN DERE SNART ARRANGERE ETT TREFF?

Det har ihvertfall jeg gått å ventet på lenge.

Istedenfor å høre på alle klagerne og folka som forguder forumet.

Ta heller betalt en slant for de som blir med på treffet, for hvis man må betale for å sitte å lese alt som står på bilforumet her, kommer ihvertfall jeg til å hoppe av.

TREFF, TREFF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KAN DERE SNART ARRANGERE ETT TREFF?

.....

TREFF, TREFF.

Hvis du leser litt lenger opp så har jeg gikk et svar på det. Det har vært et treff. Kort oppsummert; dårlig oppmøte, rødt tall i bunn av regnskapet, fornøyde deltagere.

Du får prøve å arrangere et treff du, bare ta kontakt med Norsk Trafikksenter på Våler eller Rudskogen for priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt mange ganger i denne tråden og mange andre "det er frivelig å donere penger" de som ikke liker forumet kan jo bare klikke på "LOGG UT" øverst i høyre gjørne.

Selv er jeg kjempe fornøyd med forumet, er medlem av noen andre forum på nettet hvor det tar flere mnd. før noen svare, men her går det fort. Har fått mye hjelp på ting jeg har lurt på om et bil problem.

Og siden dette er et så bra forum skal jeg med glede donere noen kroner ved nest lønningsdag, og jeg betaler gjerne 250,- for å være medlem vist det hadde vært aktuelt.

stå på dette er bra forum..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hvis du leser litt lenger opp så har jeg gikk et svar på det. Det har vært et treff. Kort oppsummert; dårlig oppmøte, rødt tall i bunn av regnskapet, fornøyde deltagere.

Du får prøve å arrangere et treff du, bare ta kontakt med Norsk Trafikksenter på Våler eller Rudskogen for priser.

JEg vet ikke når det treffet var men det var synd å høre. Hva med treffet på gardermoen i august ifjor? var det dyrt å arrangere? Gikk det med underskudd?

JEg har tidligere kritisert dette treffet og ment at vi kunne ha gjort det bedre selv. Ettersom sesongen 2005 begynner å gå mot slutten, viser det seg at de streetmeetene vi har hatt er veldig slappe greier. Da skjønte jeg at gardermoen ikke var så verst allikevel.

Derfor ønsker jeg at dere drar igang noe, gjerne utenom våler og rudskogen.

Gjør som folka i porsgrunn natt til første mai: børnemøte (lovlig) på biltema, jævla ålreit og kun 20 spenn i inngangs! Var noe annet enn streetmeet vi lagde sjæl det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok, CrZy_T.......

Banekjøring på Rudskogen med bindende påmelding med forhåndsbetaling hadde vært morro. Kunne samkjøert med flere klubber for å få nok folk hvis interessen ikke er på topp blant forumets medlemmer. Kanskje ikke så rart at folk er store i kjeften når det gjelder banekjøring. VELDIG mange som verken har bil eller lappen her inne!

Når det gjelder tråden om PC som jeg startet syntes jeg det var veldig feil å stenge den. Det haglet inn med fornuftige svar. Jeg trenger en pcfor å bruke forumet, så "off topic" var et veldig riktig forum å legge den i.

Du bruker et veldig dårlig eksempel når det gjelder den tråden. Det jeg lurte på ang brenning var kun et PS! i bunnen av tråden.

Hadde du gitt den tråden et par timer til ville alle vært fornøyd:)

Jeg håper virkelig dere kan rydde på serveren, kaste ut inaktive medlemmer samt medlemmer som bare lager kvalme. Hvis ikke bærer det rett til h****** med Bilforumet.net. Mulig jeg er for gammel til å henge på et forum på nettet, men i sin storhetstid var dette en møteplass for bilinteresserte. Keep it that way......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ett inaktivt medlem da? Jeg skriver relativt lite til tider og der går kanskje måneder mellom hver post.

Men hvorfor blir folk så forbanna om en ikke skriver noe positivt om bilforumet.net. Den dagen alle er "fornøyde" med forumet så går det bare en vei. Det er nedenom og hjem. Synes Jonaldo og Jens kommer med god konstruktiv kritikk og folk må bli mye flinkere til å ta dette til seg.

Har ikke donert noe til forumet og kommer nok heller ikke til å gjøre det pr dags dato. Synes ikke forumet er verdt en slags "medlemsavgift" med det klientellet som er.

Jadda ... Jeg vet smertelig godt at forumet er gratis og valgfritt å bruke men en viss grad av kvalitet har vel folket som benytter seg av det? Skal en godta alt bare for det er gratis? Hva med at dere uten kvalitetsnormer benytter dere av noen andre forum og vi som ønsker dette forumet opp noen hakk i nivå får være her i fred?

Tråden er off-topic? Det synes ikke jeg. Tråden ligger under rett emne men er kanskje ikke helt i tråd med temaet : "GI bort penger? LOL". Å slette/stenge denne tråden bare fordi enkelte ikke liker kritikk eller "det lager sur stemning" synes jeg er helt feil. En moderator BØR se forskjell på kritikk og drittslenging. Ellers bør ikke vedkommende være moderator i mine øyne. Synes ikke det er noe drittslenging i denne tråden som tilsier at tråden bør stengest eller modererest av noe slag. Vist en deltar i en diskusjon (og dette er vel ett diskusjonsforum?) så skal en tåle andre sier meninger som ikke stemmer med sine egne. En moderator er til for å opprettholde forumsreglementet og ikke sine personlige meninger. Det er "sjefene" av forumet som utnevner moderatorer og dem velger nok ut dem som de føler kan gjøre jobben på best mulig måte. Har selv benyttet denne rapporterknappen men gjøre det hele tiden? Da bør en heller bytte moderaoterer som kan jobbben sin. Er ikke brukerene sitt ansvar å se til at andre brukere etterfølger reglene til forumet. Skal selvfølgelig si at en moderator ikke kan få med seg alt.

Og for å si at jeg fremdeles er ontopic : Det er mine innspill om hvorfor jeg ikke vil donere penger pr dags dato.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ett inaktivt medlem da? Jeg skriver relativt lite til tider og der går kanskje måneder mellom hver post.

Tråden er off-topic? Det synes ikke jeg. Tråden ligger under rett emne men er kanskje ikke helt i tråd med temaet : "GI bort penger? LOL". Å slette/stenge denne tråden bare fordi enkelte ikke liker kritikk eller "det lager sur stemning" synes jeg er helt feil. En moderator BØR se forskjell på kritikk og drittslenging. Ellers bør ikke vedkommende være moderator i mine øyne. Synes ikke det er noe drittslenging i denne tråden som tilsier at tråden bør stengest eller modererest av noe slag.

Har selv benyttet denne rapporterknappen men gjøre det hele tiden? Da bør en heller bytte moderaoterer som kan jobbben sin. Er ikke brukerene sitt ansvar å se til at andre brukere etterfølger reglene til forumet. Skal selvfølgelig si at en moderator ikke kan få med seg alt.

1. Jeg vil kalle en person inaktivt hvis han ikke har vært innlogget på siden på 6-12 måneder, men jeg ser ingen grunn til å slette disse. De jeg derimot ser poeng med å slette er personer som aldri har vært logget inn, aldri har postet noe (og ikke vært innlogget siden dagen man registrerte seg), osv.

2. Det er innlegg i denne tråden som er slettet. Naturlig nok så vil ikke du som vanlig bruker se disse.

3. Jeg var flittig bruker av "Report"-knappen. Vil tro det er en stor grunn til at jeg er moderator idag. Jeg har nå vært moderator i 2-3(?) uker. I løpet av denne tiden har 3 personer benyttet seg av denne knappen, tilsammen 4 ganger. Til gjengjeld vil jeg anslå at minst 200 tråder og 50+ enkelt-innlegg har blitt slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Helt enig

2. Jeg kan bare ta utgangspunkt i de postene som jeg kan lese og må basere mine utsagn derifra

3. Det er bra masse tråder er slettet men jeg kan jo ikke si så mye om dette siden jeg må gjøre som i punkt 2.

Synes det skulle vært en liten regel om at hver gang en moderator slettet innlegg i en tråd så opplyste samme moderator om dette iett nytt innlegg i den aktuelle tråden gjerne også med en begrunnelse. Dette gjør det mye lettere for oss brukere der vi lettere vet hvilke moderatorer som eventuellt gjør hva samt vi får mere info om hva vi skal forholde oss til. Jeg vet jeg har fått slettet ett innlegg i en tråd og skal ikke sutre over det. Men litt om hvem som slettet det samt hvorfor hadde vært kjekkere for min del. Kan lettere også da se om det bare er en bestemt moderator som f.eks ikke like mine innlegg eller om det er andre moderatorer som synes det samme.

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skulle vært en liten regel om at hver gang en moderator slettet innlegg i en tråd så opplyste samme moderator om dette iett nytt innlegg i den aktuelle tråden gjerne også med en begrunnelse. Dette gjør det mye lettere for oss brukere der vi lettere vet hvilke moderatorer som eventuellt gjør hva samt vi får mere info om hva vi skal forholde oss til. Jeg vet jeg har fått slettet ett innlegg i en tråd og skal ikke sutre over det. Men litt om hvem som slettet det samt hvorfor hadde vært kjekkere for min del. Kan lettere også da se om det bare er en bestemt moderator som f.eks ikke like mine innlegg eller om det er andre moderatorer som synes det samme.

Alt som slettes skal grunngies av en moderator. Dum som jeg er så har jeg vel igrunn antatt at denne grunnen blir tilgjenglig for personen det gjelder. Vi grunngir alle tråder som stenges og vi gir som regel en liten pekepinn når vi synes tråder sporer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg synes at akkuratt der er det en liten svikt fra moderatorer sin side. Om andre sines innlegg/tråder blir slettet/stengt så synes jeg at det burde vært offentlig for andre hvorfor den ble slettet/stengt slikt vi andre også kan lære. Sier ikke at alle tråder trengs begrunnelse men mere hadde vært fint ;)

Jeg underkaster med makta til en moderator men vil samtidig få beholde retten til å klage om jeg ikke er enig ;)

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
"er bare å sette opp en server på 2Mbit linja og sette på netlimiter når en spiller cs" ???? om du kjøper et billig domene og serverplass får du både for dårlig linje til at du skal kunne åpne sider uten at du må sitte i flere timer og vente og i tilegg får man en grense på hvor mye som kan lastes ned i f.eks. i måneden. TROR forumet bruker litt mer linje og at det blir lastet ned mye mere enn på en vanlig hjemmeside...

Tror du kan mer om bil en om ting på nettet kamerat? hehe hehe

:deng

:fuckme2:

Du må jo være tett i pappen... For det første, jævlig stor forskjell på å ikke ha donert ennå, og å være i mot det. Dessuten, jeg skal donere, men alt til sin tid. Penger vokser ikke på trær for tiden.

Tror du at bilforumet krever like lite linje som sida di?

Svar Alt A: Ja(du er idiot)

Svar Alt B:Nei(Du er fremdeles idiot siden du fremdeles tror bilforumet er billig å drive)

Du SKAL donere? Jeg skal ta på meg sukkerspinn vingene mine og fly til Månen en dag, det SKAL jeg. LOL

:boxing

det er mange som har betalt og mange betaler så fort de kan sier de jo.hør på deg selv.det du sier er latterlig rett og slett..du er helt blottet :fuckme2:

hvis dette plager deg så mye så hold deg borte herfra da..

er dette takken for at du kan sitte gratis og chatte hele jævla tia da.

du må ikke donere pånegr hvis du ikke vil.hold de meningene for det selv. :fuckme2:

Skal andre holde sine meninger for seg selv, kanskje du burde det også? Tåler du virkelig ikke at noen setter spørsmålstegn med enkelte ting? haha, dakar lille deg. :yak:

at alle sammen høres ut som en flokk høner som gjentar hverandre!

Selv hadde jeg aldri giddet å starte en ny tråd om dette emnet slik som trådstarter, men siden dette er den eneste tråden jeg har inntrykk av at moderatorene leser for tiden: KAN DERE SNART ARRANGERE ETT TREFF?

Istedenfor å høre på alle klagerne og folka som forguder forumet.

Ta heller betalt en slant for de som blir med på treffet, for hvis man må betale for å sitte å lese alt som står på bilforumet her, kommer ihvertfall jeg til å hoppe av.

TREFF, TREFF.

Det er jo positivt at moderatorene kanskje leser dette innlegget:D Synes det er bra du kan se ting fla fler sider...han en fortreffelig framtid. kiddie

bra momo der spyttet du han rett i trynet med en skikkelig klase som han fortjente

Å hjelpe meg så ille.... :pray Fedrene dine må være storhappy med deg?

Selv synes jeg dette er et kjempetiltak! Tenk hvor mye gratisinfo dere får av å sitte å lese her:)

Kan hende trådstarter trodde at det var noe bilforumet hadde finni på selv eller no..

Donerer jeg når økonomien tillater det! Synes dette forumet er helt konge:D

Faktisk en kjempe tilbakemeld. :D Du er en real fyr, fortsett med det. Det er dessverre ikke jeg, og ender opp med å skrive en hel del tull. Men tro meg, jeg er god i bunn :D

Jeg har faktisk donert. Tror du jeg donerer til meg selv? Pengene går til å drifte forumet, som faktisk ikke er gratis. Det er ikke (og har aldri vært) slik at det er VI om får pengene til vår privatøkonomi....

Jeg ser du er fersk bruker hos oss, kanskje du skal få litt fartstid på forumet først før du lager slike objektive tråder.

Fersk som våt og duggrisk purre. Men det betyr ikke at jeg ikke er god:P

Alle moderatorene jobber og bruker masse av fritiden sin gratis :) De er noen ildsjelder de og... De hakke engang fått en gratis kebab... Borsett fra Håkon da :D

Mange mennesker som bruker disse forumene masse, om du er moderator eller hva som helst, du kunne ha sittet her uten og vært det. Jeg eier forumet selv...vil du ha kebab? Ide: Ta en slant av donor pengene, ta en pause fra komputeren din og kjøp deg en:P hehe... kødder med deg. kiddie

hey jeg sysn vi like godt skla stenge av hele denne tråden.den fører ikke til noe annet en kvalme og uoverstemmelse!!

Den som fører kvalmen videre er deg. Du er like skyldig som en voldsdømt puddel... Devil

Som sagt mange ganger i denne tråden og mange andre "det er frivelig å donere penger" de som ikke liker forumet kan jo bare klikke på "LOGG UT" øverst i høyre gjørne.

Selv er jeg kjempe fornøyd med forumet, er medlem av noen andre forum på nettet hvor det tar flere mnd. før noen svare, men her går det fort. Har fått mye hjelp på ting jeg har lurt på om et bil problem.

Og siden dette er et så bra forum skal jeg med glede donere noen kroner ved nest lønningsdag, og jeg betaler gjerne 250,- for å være medlem vist det hadde vært aktuelt.

stå på dette er bra forum..

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette står på hovedsida:

"Donere penger til bilforumet.

Vi har fått inn en del henvendelser om folk som ønsker å donere penger til bilforumet.net. Vi er selvfølgelig takknemlige for dette og vi har endelig fått laget en løsning for dette."

:roll

Er det bare meg som synes det er her et lusent triks for og få penger...hvem vil vel BARE GI bort egne penger...? heyyou

tror du bare prøver å provosere jeg...

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du bare prøver å provosere jeg...

Jeg bare stilte et spørsmål og mitt synspunkt på en ting jeg. Provosert blir vi altid av den minste ting dessverre...men faktisk, helt ærlig. Jeg laget aldri denne tråden med hensikt av å provosere andre brukere.

Visst det jeg fatisk stilte spørsmål til er så galt, hvorfor i all verden er tråden ikke stengt? (fordi folk donerer kanskje mer, derfor er det helt greit for moderatorene og holde det gående)

og hvorfor i all verden har de fjernet donor banneret? Mystisk det der.

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår