Gå til innhold

Spørsmål om Effektpotte og RS fanger

Ranger emnet

KooPa TropA

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en delebil her om dagen. Denne fulgte det med effektpotte og RS frontfanger på.

Mine spørsmål er:

Hva er ca pris på effektpotta, og er det noen som kan finne ut om den er rustfri eller ikke. dette står det på den:

Supersprint Golf III A Sport

CEE EWG D 24597

(Er ikke 100% sikker på den nederste rekken med bokstaver)

Hvor får man tak i fester som passer til Golf II til denne potta, festene er langt fra like med de originale. På delebilen var den festet med ståltråd, ikke noen løsning jeg vil bruke akkurat.

At potta er til Golf III skal vel ikke ha noe å si, disse bruker vel samme bakre potte om ikke annet?

EDIT:

Potta ser slik ut:

supersprints.jpg

På RS fangeren fulgte det ikke med noen fester, er det mulig å bruke jernet fra en 90 fanger på RS fangeren? Tror det var ca 6 hull til fester langs hele fangerens bredde. Går det også å bruke de sidefestene fra 90 fangeren?

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint er IKKE rustfritt !

Rs fangeren bruker du org fanger jernet i - fester fangeren på dette - skru så fanger på bil.

Potta har sikkert en ny pris på rundt 3000.

Potta er laget for golf 3 - og passer ikke på golf 2.

Du får ikke kjøpt noe feste til denne, men kan lage til noe selv ???

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "supersprint rustfri"

Ingen tvil om at Supersprint finnes i rustfri utgave. Men de har visst rustfri og ikke rustfri, derfor jeg spurte.

Hvis det ikke er mulig å kjøpe noe fester, får jeg vel lage til noe selv.. Det helt bakre festet er jo forholdshvis likt hvis jeg ikke husker feil.

Original fanger, da mener du den lille regner jeg med?

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye krangel med en leverandør av Supersprint før de gidde seg på at kun enerøret på de fleste av modellene var rustfrie.

Hadde hele greia vert rust fri - hvorfor lakker de det da ?????

Som nevnt er det lettest å bruke jernet fra en med "90 fanger".

Ellers må du modde plass til blinklysene eller kappe hele fangeren rett innenfor blinklysene.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider