Gå til innhold

Hvilke av disse "dør" høyttalerne?

Ranger emnet

Pedersen

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bytte ut de orginale som sitter i dørene fremme, i min Primera, da det ikke er noe spesielt bra lyd av de. Har valget mellom disse settene:

Alpine SPS-170A 6 1/2"

2-veis koaksial høyttalere. Maks effekt 200W, 40W nominell effekt. Frekvensrespons: 35 Hz - 30 kHz. Følsomhet: 92 dB/W/m. 1395,-

Alpine SPR-174A 6 1/2"

2-veis koaksial høyttaler. Maks effekt 160W, 40W nominell effekt. Frekvensrespons: 45 Hz - 30 kHz. Følsomhet: 91 dB/W/m. 1895,-

PIONEER TS-E1775 6 1/2"

2-veis koaksial høyttaler. Maks effekt 180W, 35W nominell effekt. Frekvensrespons: 28 Hz - 30 kHz. Følsomhet: 90 dB/W/m. 3D-woofermembran av magnesiumhybrid med butyl gummikant. 30mm titan dome diskanthøyttaler. POWERBLADES. Lang glassimide talespole. 1398,-

Så nå lurer jeg på hvilke av disse jeg burde kjøpe? Har en PIONEER DEH-P7600MP og Alpine SPR-694A 6x9 bak i bilen. Har ennå ingen ekstra forsterker. Men det vil komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville nok ha sett en knapp på alpine spr.

når det gjelder 6*9 så er det nesten som banne i kirken..

men er er min ide.

har du unger eller med deg en del folk i bilen så er 6*9 helt OK,

men hvis du ikke har noen av delene, så legger du de kronene i ett enda bedre

frontsett.

og hva som er best av de 6*9 skal jeg ikke uttalle meg om da det mins 15 årsiden jeg hadde sist :pimp

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider