Gå til innhold

noen på forumet sin?

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

denne bilen lå også ute på qxl en stund,mener og huske at budene begynte på ca 30000.

ser fin ut bilen,men vil ikke akkurat si at vingen på bilen var så pen akkurat.

mener å huske at det sto at det var en b21et i den.

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdalstilen e bedre enn stjørdalstilen hvertfall, der var det "bare" biler med hellaplastikk, lignende vinger og alt annet orginalt :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om den anonnsen er helt særriøs.sjekket opp nummer og navn på gule sider men fant ingen av de.kan jo være tilfeldighet.åsså la jeg merke til at det står soltak på utstyr å det har den jo heller ikke,ikke så jeg kan se hverfall...men ikke vet jeg.er vell ikke stort mere å gjøre en å ringe ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vet jeg :P hehe... JP MK18 8.5" x 17" ....de finnes også i 7.5" x 17" og har noen mindre kant...tror faktisk også de blei laga i 15" ...men da hadde den lille kanten..men kan godt hende dette var en kopi! felga er forrøvrig gått ut av produksjon for et par 5 år tilbake :fuckme2:

edit: maxis kom meg i forkjøpet mens jeg skrev meldingen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om den anonnsen er helt særriøs.sjekket opp nummer og navn på gule sider men fant ingen av de.kan jo være tilfeldighet.åsså la jeg merke til at det står soltak på utstyr å det har den jo heller ikke,ikke så jeg kan se hverfall...men ikke vet jeg.er vell ikke stort mere å gjøre en å ringe ;)

Visst er den det,det er iallefall eiers navn som står i annonsen..å jovisst er det soltak på bilen,innvendig har den turbointeriør.Mener det står en b230et i den med m46,er iallefall motronic sprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider