Gå til innhold

Hjelp! kommer ikke inn i bilen

Ranger emnet

TGS[]D[][]V[][]D

Anbefalte innlegg

Nå har jeg greid å fått opp bagasjeromsluka og krabba meg inn i bilen. Men får jo ikke låst opp innenifra heller. Går heller ikke ann å skru på tenninga, alt er helt dødt. Ringte Opel istad, og de sa at jeg måtte få taua den til verkster, så måtte dem bore ut sylinderne. Syntes d hørtes litt dyrt ut, må jo være noe annet man kan gjøre. Ha snakka vist om en microchip inne idøra som var ødelagt eller.no

- Opel Vectra C 06 mod

- Opel Vectra B 96 mod *solgt*

- Toyota corolla 86 mod *solgt*

- Bmw 316i e36 91 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

D[][]V[][]D']Nå har jeg greid å fått opp bagasjeromsluka og krabba meg inn i bilen. Men får jo ikke låst opp innenifra heller. Går heller ikke ann å skru på tenninga' date=' alt er helt dødt. Ringte Opel istad, og de sa at jeg måtte få taua den til verkster, så måtte dem bore ut sylinderne. Syntes d hørtes litt dyrt ut, må jo være noe annet man kan gjøre. Ha snakka vist om en microchip inne idøra som var ødelagt eller.no[/quote']

Får du ikke vrid rundt nøkenen i tenninga eller er det bare døtt når du vrir den rundt?? kommer det lys opp i instrumantan???

Er det orginal alarm eller defa??

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får liv i instrumentene, men ikke start på bilen, er det nok nøkkelen som må programmeres igjen.

Det du da gjør, er å vri rundt nøkkelen i tenninga, deretter innen et sekund eller noe sånt, trykke på en av knappene på nøkkelen.

Da skal (om den da plutselig virker da) dørlåsene svare med å låse dørene (vet ikke hva som vil skje i dette tilfellet da), og låse opp igjen to ganger på rad.

Lykke til :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D[][]V[][]D']er ikke noe lys eller noen ting. selv om jeg får vridd tenningslåsen helt rundt.

dersom det ikke kommer noe lys noe sted (instrumenter eller lykter) er du sannsynligvis tom for strøm.

Forsøk med startkabler og se om den starter da.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..joda den virker den. Men her om dagen så måtte jeg no jævlig på dass, så jeg lot bare bilen stå å gå mens jeg løp inn på dass. Så når jeg kom ut igjen så fiska jeg bare med meg nøkla ut gjennom passasjerdøra. Og da piper d ikke vettu :)

- Opel Vectra C 06 mod

- Opel Vectra B 96 mod *solgt*

- Toyota corolla 86 mod *solgt*

- Bmw 316i e36 91 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...