Laaars Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Ble veldig pent!! Synes det ser bra ut nå, uten evt. badlook jeg... :) Synes "alle" skal ha badlook, selvom det ser litt hardt ut da ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 For de som vil kjøpe maken: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_id=519 Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ..og det er selvfølgelig noen som skal alltid "ødelegge" for andre.. Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ..og det er selvfølgelig noen som skal alltid "ødelegge" for andre.. Ødelegge? Visste ikke at man kunne ha monopol på å kjøpe spesifikke deler til bilen sin.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Er vel ikke snakk om "monopol" på deler, men litt av morroa med å sette på nye deler er vel det å finne noe som ikke alle andre har.... Det var jo akkurat det Chriz skrev lenger opp i tråden, så da er det passe dustete å legge ut den tråden spør du meg... :shake (Antar dette er "takk for sist" for en kommentar Chriz skrev for en stund siden...) Uansett, Chriz importerte fangeren selv til halve prisen, så det er vel han som ler best tilslutt..... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 For de som vil kjøpe maken: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_id=519 Fortsatt hårsår for den kommentaren jeg ga sist skjønner jeg.. Viser igrunn bare hvor voksen du er.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ødelegge?Visste ikke at man kunne ha monopol på å kjøpe spesifikke deler til bilen sin.. Monopol ? Er ikke snakk om no monopol her.. Bare kult å ha en fanger som ikke absolutt alle har.. Men herregud, folk må bare kjøpe den.. Begynner da ikke å grine av den grunn.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Er vel ikke snakk om "monopol" på deler, men litt av morroa med å sette på nye deler er vel det å finne noe som ikke alle andre har....Det var jo akkurat det Chriz skrev lenger opp i tråden, så da er det passe dustete å legge ut den tråden spør du meg... :shake (Antar dette er "takk for sist" for en kommentar Chriz skrev for en stund siden...) Uansett, Chriz importerte fangeren selv til halve prisen, så det er vel han som ler best tilslutt..... :driving Kunne ikke sagt det bedre selv.. Tnx :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 hei du.. fin fanger du har fått gitt.. morsom historie du hadde og.. fanger`n så litt rar ut i starten men likte den etter å se litt på den... fin bil du har nå.. :pray Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Passet bra det der! fin overgang mellom fronten og skjørtene må jeg si. DET er det ikke alle som skjønner idag. Hva slags skjørt er det forresten? Kult at du har slike helt cleane, og ikke fulle av luftehull spoilere og alt annet jall som hverken ser kult ut eller funker. :pray yodude Også litt OT; Syntes det er blitt en god del forskjellige Golf 4 her i distriktet nå. Noen som er med på å ta et lite 4'er treff i oslo eller noe? hadde vært kult å treffes og snakka litt og sett på hverandre biler for å bli kjent og kanskje få inspirasjoner. :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Hey! Bra ide!! :) 4'er treff høres ut som en plan!! (Bare det ikke blir de 2 nærmeste ukene, skal på ferie.... :D ) Jeg stiller iallefall! :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Også litt OT; Syntes det er blitt en god del forskjellige Golf 4 her i distriktet nå. Noen som er med på å ta et lite 4'er treff i oslo eller noe? hadde vært kult å treffes og snakka litt og sett på hverandre biler for å bli kjent og kanskje få inspirasjoner. :D Har vært golftreff på gang par ganger på Ullevål, mest 2ere.. Hadde tenkt til å møte selv, men må på verksted først.. Går vel sikkert an å hive seg på der? Er en tråd med info i 2er forumet.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Passet bra det der! fin overgang mellom fronten og skjørtene må jeg si. DET er det ikke alle som skjønner idag. Hva slags skjørt er det forresten? Kult at du har slike helt cleane, og ikke fulle av luftehull spoilere og alt annet jall som hverken ser kult ut eller funker. :pray yodude Også litt OT; Syntes det er blitt en god del forskjellige Golf 4 her i distriktet nå. Noen som er med på å ta et lite 4'er treff i oslo eller noe? hadde vært kult å treffes og snakka litt og sett på hverandre biler for å bli kjent og kanskje få inspirasjoner. :D Var det Anders og jeg var ganske redde for også.. Passformen og at fanger'n skulle bygge MYE mer ned enn sideskjørtene.. De bygger litt, men linjene på fronten følger sideskjørtene, så det går helt fint.. Sideskjørtene er org. VW.. Samme som bakleppa.. Tilhører org. stylingsortimentet som kom til Golf IV.. -- Ja, må prøve å få møtt en gjeng å tittet litt.. Hadde vært artig det ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Det her ble supert ChrIz.... :wave Hørte en fugl kalt top gun som mumlet noe om en hemmelig liten fanger som skulle på. og resultatet ble kjempe bra... var en rå fanger som jeg ikke har sett maken til før i hvertfall, og som tidligere kommentert her på tråden.. herlig overgang mot skjørta. håper du får ordnet deg noen skikkelig fete felger snart nå da. cheers Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg