Gå til innhold

Det var en gang..

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Er vel ikke snakk om "monopol" på deler, men litt av morroa med å sette på nye deler er vel det å finne noe som ikke alle andre har....

Det var jo akkurat det Chriz skrev lenger opp i tråden, så da er det passe dustete å legge ut den tråden spør du meg... :shake

(Antar dette er "takk for sist" for en kommentar Chriz skrev for en stund siden...)

Uansett, Chriz importerte fangeren selv til halve prisen, så det er vel han som ler best tilslutt..... :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt hårsår for den kommentaren jeg ga sist skjønner jeg.. Viser igrunn bare hvor voksen du er..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegge?

Visste ikke at man kunne ha monopol på å kjøpe spesifikke deler til bilen sin..

Monopol ? Er ikke snakk om no monopol her.. Bare kult å ha en fanger som ikke absolutt alle har..

Men herregud, folk må bare kjøpe den.. Begynner da ikke å grine av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke snakk om "monopol" på deler, men litt av morroa med å sette på nye deler er vel det å finne noe som ikke alle andre har....

Det var jo akkurat det Chriz skrev lenger opp i tråden, så da er det passe dustete å legge ut den tråden spør du meg... :shake

(Antar dette er "takk for sist" for en kommentar Chriz skrev for en stund siden...)

Uansett, Chriz importerte fangeren selv til halve prisen, så det er vel han som ler best tilslutt..... :driving

Kunne ikke sagt det bedre selv.. Tnx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..

fin fanger du har fått gitt.. morsom historie du hadde og.. fanger`n så litt rar ut i starten men likte den etter å se litt på den... fin bil du har nå.. :pray

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet bra det der!

fin overgang mellom fronten og skjørtene må jeg si. DET er det ikke alle som skjønner idag.

Hva slags skjørt er det forresten?

Kult at du har slike helt cleane, og ikke fulle av luftehull spoilere og alt annet jall som hverken ser kult ut eller funker.

:pray yodude

Også litt OT;

Syntes det er blitt en god del forskjellige Golf 4 her i distriktet nå. Noen som er med på å ta et lite 4'er treff i oslo eller noe? hadde vært kult å treffes og snakka litt og sett på hverandre biler for å bli kjent og kanskje få inspirasjoner.

:D

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt OT;

Syntes det er blitt en god del forskjellige Golf 4 her i distriktet nå. Noen som er med på å ta et lite 4'er treff i oslo eller noe? hadde vært kult å treffes og snakka litt og sett på hverandre biler for å bli kjent og kanskje få inspirasjoner.

Har vært golftreff på gang par ganger på Ullevål, mest 2ere.. Hadde tenkt til å møte selv, men må på verksted først.. Går vel sikkert an å hive seg på der? Er en tråd med info i 2er forumet..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet bra det der!

fin overgang mellom fronten og skjørtene må jeg si. DET er det ikke alle som skjønner idag.

Hva slags skjørt er det forresten?

Kult at du har slike helt cleane, og ikke fulle av luftehull spoilere og alt annet jall som hverken ser kult ut eller funker.

:pray yodude

Også litt OT;

Var det Anders og jeg var ganske redde for også.. Passformen og at fanger'n skulle bygge MYE mer ned enn sideskjørtene.. De bygger litt, men linjene på fronten følger sideskjørtene, så det går helt fint..

Sideskjørtene er org. VW.. Samme som bakleppa.. Tilhører org. stylingsortimentet som kom til Golf IV..

-- Ja, må prøve å få møtt en gjeng å tittet litt.. Hadde vært artig det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det her ble supert ChrIz.... :wave

Hørte en fugl kalt top gun som mumlet noe om en hemmelig liten fanger som skulle på. og resultatet ble kjempe bra... var en rå fanger som jeg ikke har sett maken til før i hvertfall, og som tidligere kommentert her på tråden.. herlig overgang mot skjørta. håper du får ordnet deg noen skikkelig fete felger snart nå da. cheers

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421