SpeedWell Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg fikk en slik G2 spoiler en av en beruset mann for et par lørdager siden. Nok om den historien. Kan ikke si jeg vet helt hva jeg skal gjøre med den. Passer såfall ikke på noen av mine prosjekter. Fikk ikke med no festebeslag så den må da evt limes, no-problemo sånn sett. Hva sier dere, henge den på veggen som hylle? Jeg trenger jo et sted å gjøre av litt verktøy. :P Kan sikkert snus opp ned og brukes som diffuser under støtfangeren bak. Kom med geniale og morsomme tips her nå da. Det er jo agurksesong! Evt. om noen vil kjøpe den så send meg en PM. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 tja.. kemboostehøvel for å lage osteskiver til verdens største ostesmørbrød? eller monter netting i bakkant på den.. og du har den største bærplukkern i liga'n.. men sånn seriøs bruk.. tjah.. sikker no ricerboys som vil ha den som frontleppe? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Du får gi den til Svessa - så slipper han å borre hull i ruta si . Kan bruke denne til fundament for den andre ... Fush å fei - så det nesten for meg ei stund her - var så håra reiste seg på begge arma ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Bruk den fremme som gangster caps :P Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 er ikke så lenge til du kan snu den opp ned, montere den i fronten på r20, og vips så har du det ultimate tilleggsutsyret; snøskuffe :pray Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Er Syncro'n som er brøytebilen min, ikke prosjektet. Men der sa du noe, kanskje jeg skal flytte den forann og montere noen hydrauliske sylindere for løft og senking av skuffa. Jeg har jo allerede herpa fangeren etter at jeg hang fast i løftebukken og reiv av halvparten og litt til. (Det var 5cm jeg måtte komme meg over, gikk ikke det den dagen.. :( ) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Snu den opp ned, så har du dobbel haifinnespoiler for økt stabilitet! :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja! Gi den til meg, så kan jeg alltids klare å montere den andre spoiler'n oppå den igjen :) Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja! Gi den til meg, så kan jeg alltids klare å montere den andre spoiler'n oppå den igjen :) SONICK! du må ikke komme med sånn fleip, folk bruker det som idéer! :shake hehe Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Er det mulig ? Verste med "bilextra" syndromet er at de faktisk mener det også ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hvis du skal selge, hva blir da prisen? trenger den til en ting:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Sett den på frontruta og voila! Caps på golf!! damndamn Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Pris? ................... Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Send meg en pm med bud a, så de ikke sletter tulletråden min. :) Husk nå at det er New.Old.Stock Ultra Rare Hella VR6 GTI G60 Spøoiiilarer... :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fikk du noen gang solgt denna der?!? :hammer Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg