Gå til innhold

Hella Spoiler, what to do with it..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en slik G2 spoiler en av en beruset mann for et par lørdager siden. Nok om den historien.

 

Kan ikke si jeg vet helt hva jeg skal gjøre med den. Passer såfall ikke på noen av mine prosjekter. Fikk ikke med no festebeslag så den må da evt limes, no-problemo sånn sett.

 

spoiler.jpg

 

Hva sier dere, henge den på veggen som hylle? Jeg trenger jo et sted å gjøre av litt verktøy. :P

 

Kan sikkert snus opp ned og brukes som diffuser under støtfangeren bak.

 

Kom med geniale og morsomme tips her nå da. Det er jo agurksesong!

Evt. om noen vil kjøpe den så send meg en PM.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. kemboostehøvel for å lage osteskiver til verdens største ostesmørbrød?

 

eller monter netting i bakkant på den.. og du har den største bærplukkern i liga'n..

 

men sånn seriøs bruk.. tjah.. sikker no ricerboys som vil ha den som frontleppe?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Syncro'n som er brøytebilen min, ikke prosjektet. Men der sa du noe, kanskje jeg skal flytte den forann og montere noen hydrauliske sylindere for løft og senking av skuffa. Jeg har jo allerede herpa fangeren etter at jeg hang fast i løftebukken og reiv av halvparten og litt til. (Det var 5cm jeg måtte komme meg over, gikk ikke det den dagen.. :( )

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår