Mk2-16v Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Monterte cd-spilleren min i konsollen der hvor askebegeret sitter, så nå har jeg plass til instrumenter i orginal plassen til cd spilleren. Jeg synes det ser bedre ut med spilleren i konsollen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Mye stress å montere den der da? Hvilke instrumenter har du på den orginale plassen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 pent med spillern i konsollen ja :) må nok skaffe meg en konsol jeg å, å slenge inn spillern der.. har hatt det problemet før at spillern sitt over varme aperatet så den blir varmet av varme aperatet og da funker ikke forsterkern i den så godt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Ikke så veldig stress å montere den der, brukte en dremel å kuttet ut askebegeret, litt pussing/tilpassing slik at monteringsrammen passet i hullet. Jeg kuttet litt for høyt hull så jeg måtte sette på en liten plastlist på toppen men det synes ikke så godt. Jeg har ikke noen instrumenter i orginal plassen ennå, men har tenkt å ha oljetrykk, turbotrykk i hvertfall. Jeg tenker litt fremover ;) Passat kara: du har helt rett når det gjelder varmen, spilleren blir drit varm når den sitter i orginal hullet. Jeg monterte også manuell justerbar clutch kabel i dag, mye bedre en den automatisk justerbare. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Så ikke dumt ut nei :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Det der ser mye bedre ut enn helt på toppen som det normalt gjør på golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Stilig det med spilleren ja, men FY hvor stygg girkule du har... Ville vurdert en "lørdags-kveld modifisering"! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Urgolf Stilig det med spilleren ja, men FY hvor stygg girkule du har... Ville vurdert en "lørdags-kveld modifisering"! Hva? mobber du girkula mi? :D Den ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde. Rart at ingen komenterte pedalene mine, på Vwvortex synes de fleste at den type pedaler er skikkelig "rice" :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Så ikke pedalene med det første, er enig i at de og burde byttes!! Har en kamerat som hadde de i en 240, men han hadde problemer med at de var for stor, og at gasspedalen subbet... Men selvfølgelig, smak og behag... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 herlig installasjon det der.. har en konsoll liggendes ute i garasjen som venter på å bli behandlet på samme måten (en gang i tiden.. hørte jeg noen mumle noe om rust.. rust.. rust!). pedalene er ille nok.. girkula sådan.. men det verste må vel være kablene dine.. =) god helg ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Har lyst på pedaler lignende disse: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg