Zetec Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Vil si det er både positivt og negativt. Det positivet er at ungdom samles om en felles interesse, og viser at vi faktisk trenger en plass (bane o.l) å være. Det negative er selvfølgelig søpla og gummien. Dette har vi diskutert her så mange ganger, at hvis du ikke har fått med deg alle argumentene for og imot, så får du ta å søke litt. Jeg var på sørlandssenteret sist jeg. Var utrolig å se så mange ungdom samlet. Søpla kommer uansett når så mange mennesker er på samme plass. Hvordan ser det ut i byen etter en lørdagskveld? Jo, masse søppel og knuste flasker. Det forferdelige vi gjør, er å legge igjen litt gummi. Jeg er helt enig i det du sier, men hvorfor ikke gjøre følgende. Danne en liten gruppe personer, som står for organisering, tar kontakt med eier av en eller annen parkeringsplass, forklare situasjonen, at man rydder etter seg osv. Tar kontakt med politiet, spør om det er greit at man setter av ett område til burning på eget ansvar. Og som sjekker bilene som er på vei inn på området. Man kunne evt hatt en liten "avgift" på 50kr for å komme inn, om man tar pr bil eller pr pers er jo en annen diskusjon, men disse pengene kunne gå til denne gruppen, som også foretar en opprydning i etterkant av arrangementet. Dere vet jo like godt som meg at politiet GARANTERT vil være der oppe, og da er det lite sannsynlig at de er der for å hjelpe til, noe som kanskje kunne vært tilfelle om man hadde tatt kontakt med de i forkant. Om man ønsker en egen plass etterhvert så er ikke dette måten å gjøre det på, da bør man heller opprette en eller flere klubber/organisasjoner og søke om støtte fra det kommunale og andre plasser man kan skaffe penger, sponsorer osv. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Dette har vert diskutert opp og i mente... Det skjer ikke før DU (som leser dette) gjør noe med det. Nytter ikke snakke om det her på forumet mer tror jeg. Noen må bare sette igang å arrangere det. Uansett Zetec, nå blir det Gatebil i kr.sand snart og det er vel arrangert nok? Kommer det folk til Arendal eller? ;) yodude Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Dette har vert diskutert opp og i mente... Det skjer ikke før DU (som leser dette) gjør noe med det. Nytter ikke snakke om det her på forumet mer tror jeg. Noen må bare sette igang å arrangere det. Uansett Zetec, nå blir det Gatebil i kr.sand snart og det er vel arrangert nok? Kommer det folk til Arendal eller? ;) yodude Gatebil får vi jo håpe at kan bli gode greier :) Men vi trenger mer enn ett større treff på sørlandet. Så da får jeg vel se hva jeg kan gjøre med denne saken yodude Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Gatebil får vi jo håpe at kan bli gode greier :) Men vi trenger mer enn ett større treff på sørlandet. Så da får jeg vel se hva jeg kan gjøre med denne saken yodude Si ifra hvis du får noen gode ideer da. Sikkert mange ildsjeler som vil hjelpe. ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg